Gjest Gjest_Karlheinz_* Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Hei alle berter og ballhester!! Nr 2800 var en berte jeg møtte i Frankfurt igår. Pen tysk berte med et par ballongpumpede patter av den deilige sorten med knopper så harde som småstein. Hun var en lolitablondine og slikket seg rundt sine velfyllte slafselepper i samme øyeblikk hun så meg stående i lobbyen ikledd min nyeste armanidress. Jeg studerte henne fra topp til tå gjenntatte ganger før jeg på min mest arrogante måte pekte mot heisen lenger bort. Hun var på plass i løpet av sekunder og like etter var vi inne i mitt luksushotellrom. Hun flekket av seg klærne i gangen og et blikk var alt som skulle til før hun var nede på kne klar for å gi meg all den munnvarmen et skikkelig forspill krever. Hun var solbrun og bakenden var en klar nier på skalen, musen så delikat og velstellt ut sett fra mitt vante øye. Da jeg slapp ut Karljunior i det fri var han så hard at rekylen føyk han rett i kinnet på henne. Med store øyne så hun mine 32,49 cm sveve fritt fremfor og ved øret hennes. Hun ble salig og med et stort smil gjorde hun Karljunior fuktig og klar for hovedoppgaven. Jeg beordret henne opp i Finsk doggyposisjon å tok fingertesten med godt resultat før jeg slamret Karljunior rett inn i lopphavet på henne. Hun vulkaniserte momentant og mens takten stadig gikk fortere fikk jeg med meg børsmeldingene på tv skjermen. Mens jeg så mine finanser øke peiset jeg stadig fortere og kjente stormen øke opp mot orkanstyrke i understellet. Etter 5 timer og minst 20 oversvøminiger var det på tide å skylle. Jeg trakk Karljunior ut og sekunder senere var hlvliteren levert mellom sillipattene med en hel innsjø som resultat. Berta var så lykkelig at hun meget velvillig lot seg kastes ut på skjelvende ben 2 min etter tømming. Stolt over min prestasjon og velvilje til å tilfredstille enda en berte totalt, tok jeg å fyrte opp seierscubaneren mens enda mer penger rant inn på min fra før veloppfylte konto. Jeg kunne ikke unngå å synes synd på de som ikke fikk oppleve den samme følelsen av total kontroll og lykke. Mvh Karlheinz, mannen med hestelemmet.
Lurvina Skrevet 1. desember 2005 #4 Skrevet 1. desember 2005 Hmmm, syns jeg har lest den før et sted, på vg-nett tror jeg.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #5 Skrevet 1. desember 2005 Kort oppsummert: An, auf, hinter, in, neben, über,, unter, vor og zwischen. An die Banken, auf den Tischen Deutschland, Deutschland über alles!
Gjest Gamle Alex Skrevet 1. desember 2005 #10 Skrevet 1. desember 2005 Du hadde nok blitt en skikkelig dårlig erotisk forfatter. Ikke blir man kåt, ikke får man lyst, ikke skjønner man en pøkk ( ikke pikk nei). Nei dette var dårlige saker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå