AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg bestilte to ting fra en nettbutikk, og måtte sende ene tingen i retur pga feil størrelse. pakken ble sendt 20 september i retur , og ble forsøkt levert til nettbutikken 22 sept, men de var ikke tilgjengelig , slik at nettbutikken må hente den på matbutikk hvor posten har utlevering av pakker. jeg sendte e-post til nettbutikken at den ble forsøkt levert direkte til dem, men at de ikke var tilgjengelig , så den ble lagt på utleveringssted. Problemet er at den nettbutikken ikke har hentet ut pakken, og nå er fristen gått ut.. hva skjer videre da? Blir den sendt tilbake meg? Anonymkode: ae4b6...901
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Ja blir nok det. Hvilken nettbutikk er det? Høres veldig useriøst ut Anonymkode: a0fdb...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå