Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her en dag ferrska jeg plutselig typen min med mobilen min. Han satt og leste på min facebook! 

Han spurte for en tid tilbake om koden min fordi han skulle låne mobilen min til et eller annet. Tenkte ikke mere over det.
jeg har absolutt ingenting og skjule for han, men hvordan hadde dere reagert?

jeg ble så paff at jeg ikke fikk frem et ord.
Vi har vært sammen ca 1/2 år.

Anonymkode: d6d25...d5d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oida. Leste meldinger på messenger?

Anonymkode: aa4df...292

• Liker 1
Skrevet

Hadde blitt gretten dersom jeg ikke har gjort det samme 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Aii………

bytt kode asap 😳

konfronter han. Si det er uakseptabelt 

Så ta en samtale ang grenser i forholdet og praten om sjalusi. Sjekk om dere er på samme bølgelengde (dere er jo tydeligvis ikke det, men en viktig samtale å ha)

Anonymkode: 674f3...270

• Liker 12
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna.

Skrevet

Aiai. Rødt flagg. Dette er en kontrollerende type. Jeg ville heller vært alene.

Anonymkode: 0e123...abb

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. 

Har ingenting å skjule så det er helt greit for meg 

Anonymkode: 5c66d...6b7

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Spør først da! Selv om det egentlig ikke føles helt greit låner jeg noen ganger mannen sin Facebook for å snoke på folk jeg ikke har på egen venneliste 🙈 Spør mannen først om å få låne den da.

• Liker 2
Skrevet

Men hva er det dere har på mobilen som kjæresten ikke kan se? 

Her er alt åpent. Han kan få lete etter ting i jakken min, vesken min, vi har delte kontoer. Vil han lese chatter med venninner? Det har han nok like stor interesse for som at jeg leser hans chat med venner. Vil han se bilder? Have fun. Han har aldri åpnet snaps, da hadde jeg nok blitt irritert, da det bildet forsvinner.... så hva skjuler dere?

Anonymkode: dd388...0d1

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Her er alt åpent. Han kan få lete etter ting i jakken min, vesken min, vi har delte kontoer. Vil han lese chatter med venninner? Det har han nok like stor interesse for som at jeg leser hans chat med venner. Vil han se bilder? Have fun. Han har aldri åpnet snaps, da hadde jeg nok blitt irritert, da det bildet forsvinner.... så hva skjuler dere?

Primært egne notater og venners privatliv.

• Liker 34
  • Nyttig 7
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jobbmailen med taushetsbelagte opplysninger. Men hadde uansett ikke delt mobilen min med noen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det handler om privatliv, både mitt og andres. Andre kan skrive private ting til meg, jeg hadde aldri viderefortalt deres betroelser til min partner så hvordan er det greit at han leser det?

Anonymkode: aa4df...292

• Liker 32
  • Nyttig 5
Skrevet
Norja skrev (Akkurat nå):

Dette.

Iblant må man lufte ting med venner.

Da håper man jo dette er til venner, og ikke venners kjærester.

En eks av en venninne av meg hadde lest seg flere mnd tilbake i en chat mellom oss. 

Anonymkode: c0af5...2a3

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg regner med kjæresten min ikke går og plaprer rundt til andre om hva jeg har på telefonen min. Om min hadde sett på telefonen min så hadde jeg ærlig talt ikke brydd meg. Jeg har ingen hemmeligheter for han. Han er "my person" som Christina er for Meredith. Klisjé men sant🥲

Anonymkode: 2f53c...7f2

• Liker 5
Skrevet
Norja skrev (5 minutter siden):

Dette er en unnskyldning jeg stadig hører. Venners privatliv. Tviler på at det er mange som har så veldig hemmelige samtaler med sensitivt konfidensielt innhold på chat, og om venninna mi skriver at hu ble dumpa eller fikk seg pikk i natt så driter vel både typen min i det om han skulle lest det og venninna mi også. Dessuten er det ikke å gå inn på chatter med bestevennene som er interessant når man først snoker, da er det for å se på chatter med personer som partneren har holdt skjult eller som hen ikke har noen grunn til å chatte med. 

I mine forhold har det alltid vært sånn at whats mine is yours så om vi vil se på mobilene til hverandre har det aldri vært noe problem. Noen ganger vil han spille et spill jeg har og andre ganger vil jeg spille et spill han har og om noen av oss går inn på meldinger eller messenger så so what, bryr meg virkelig ikke. Hadde partneren min blitt sur for det hadde jeg blitt myyyyye mer skeptisk. Faktisk en dealbreaker om en partner hadde nektet meg det.

Anonymkode: 5c66d...6b7

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde blitt forbannet. Jeg har ingenting å skjule, kjæresten min får gå gjennom hele telefonen min hvis han spør, men å gjøre det bak min rygg er tillitsbrudd. 

• Liker 22
  • Nyttig 4
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
Apekatten skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde blitt forbannet. Jeg har ingenting å skjule, kjæresten min får gå gjennom hele telefonen min hvis han spør, men å gjøre det bak min rygg er tillitsbrudd. 

Og ulovlig.

Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna og slått opp. Jeg hadde ikke kunnet være i et forhold med noen med så lite respekt for privatliv. 

Anonymkode: ca903...17f

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Det hadde føltes veldig rart om han gjorde det på min telefon. Min mann kan se hva han vil på min telefon og jeg på hans. Men man spør da vel først. Det eneste jeg er opptatt av å skjule er for øvrig kleine selfies hvor jeg etter 13 forsøk kanskje får noe brukbart. 

Derimot, med en kjæreste jeg har hatt i et halvt år!! Da hadde jeg virkelig begynt å tenke at det er noe alvorlig galt med vedkommende. Hvem gjør det, så tidlig med en kjæreste, uten å spørre eller uten at det er avtalt!? Bare syke mennesker 

Anonymkode: 6aa88...d92

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg regner med kjæresten min ikke går og plaprer rundt til andre om hva jeg har på telefonen min. Om min hadde sett på telefonen min så hadde jeg ærlig talt ikke brydd meg. Jeg har ingen hemmeligheter for han. Han er "my person" som Christina er for Meredith. Klisjé men sant🥲

Anonymkode: 2f53c...7f2

Du hadde ikke brydd deg om han følte for å sjekke tlf din, mens du f eks var på do?

Litt lett overvåking, er ikke så farlig?

Anonymkode: c0af5...2a3

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...