Gå til innhold

Går det noe korona nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi (mor 2 barn) har fått en merkelig type forkjølelse jeg aldri har opplevd før i yrkesliv med i skole og barnehager der jeg har fått "alt". Blanding mellom hals, lunge og magesynptomer. Korona har vi hatt + jeg er vaksinert, men dette er annerledes enn før. Har ikke flere hurtigtester hjemme, vi har uansett høstferie så holder oss hjemme.

Anonymkode: c65f0...e00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dessverre fortsatt corona smitte i landet ja 😕 

Anonymkode: 92f43...c25

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en forkjølelse jeg aldri har hatt før heller, det bytter rett og slett på hvor det er vondt, halsen i går jævlig, mindre i dag, vondt å puste, vondt i magen som juling i forgårs, gruer meg til å våkne i morgen, ganske sikker på at det er korona.

Anonymkode: 60d89...5ba

Skrevet

Ja jeg testet positivt på hjemmetest for 2 uker siden😞

Anonymkode: b735d...4c5

Skrevet

Jeg har nettopp hatt corona og vet om flere, så ja. Sliter med senvirkninger nå fremdeles tre uker etter positiv test. 

Anonymkode: 7f5c8...0f9

Skrevet

Jeg var mye dårligere runde 2 enn runde 1 med covid. Hører mange sier det samme. Måtte sove på sofaen fordi jeg hostet så ekstremt mye hele natta for å ikke vekke samboer. Fikk også løs mage. 

Anonymkode: b08d3...c02

Skrevet

Ja, jeg har flere kollegaer som har testet positivt de siste ukene, og vet også om en person som havnet på intensivavdeling pga. korona nå nylig. 

Anonymkode: bfe77...4d6

Skrevet

Jeg kjenner mange som har testet positivt de siste ukene. Så ja, det er mye korona nå.

Gjest Adobyen
Skrevet

Det er ikke så mange av de smittede som blir registrert i statistikkene, men det ser ut til å være en svak økning på en forventet høstbølge eller noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...