AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg er en kvinne som har datingprofilen min til alder 26-35 år. Jeg har fått interesse for tre menn i løpet av de siste 6mnd, og alle tre har vist seg å være manipulerende, pressende fuckboys ute etter en ting. To av de ville ringes på kamera ganske fort og skyldte på at de ikke ville bli catfished, og det godtok jeg. Så drev de å ringte på cam hver kveld men uten å ha noe særlig å si, mens etter vi la på sendte de drøss med hjerter og komplimenter og ba meg om å sende bilder. Jeg sendte ikke bilder, men de fortsatte å si at jeg var så perfekt og plutselig fikk jeg dickpic av dem hvor de skrev noe ala "Se så kåt du gjør meg" og prøvde å presse meg til å dirtychatte og sende nudes. Ingen av de to møtte jeg. Den tredje jeg ble interessert i på Tinder møtte jeg og hadde flere fine dates med, han virket voksen, dannet og seriøs. Helt til han en dag skrev en drøy seksuell melding og avsluttet den med "Få meg i mål så elsker jeg deg" (at jeg skulle hjelpe han å cumme). Før disse 6 mnd så har jeg ikke brukt datingapper på et år, for forrige gang jeg prøvde opplevde jeg også at to av de jeg ble interessert i var egentlig en catfisher som ikke engang hadde seg selv på bildet, og bare var ute etter å lure jenter. Jeg avslørte de med å gjøre Reverse Image search på nett og sånne detaljer som at bildene de sendte på snap var fra kamerarull og med utenlandske skilt i bakgrunnen, og at når jeg ba om live bilde fikk jeg bare av kinnet og øret og ikke hele ansiktet, og så at ikke engang ørene var det samme som på bildene i datingprofilen. Han ene innrømte at han catfishet og han andre begynte å true meg og sa han skulle finne ut hvor jeg bodde. Nylig møtte jeg en ny mann fra nett og han begynte med lovebombing og sa vi var sjelevenner og etter noen treff var det veldig tydelig at han bare prøvde å lure meg til sex til tross for timesvis med chatting hvor han påstod at han følte jeg var en han kunne bli sammen med. Hver eneste mann jeg har hatt mest med å gjøre på nettdating utover de med korte chatter som dør ut med en gang, har altså hatt falske intensjoner og lurt meg. Først og fremst før noen såre menn her inne skriver det: Nei, man kan hverken se på noen eller lukte på avstand at de er kjipe menn. Jeg kan ikke klandres for å velge "feil menn" for alle har vært forskjellige og ingen med plakat i pannen om at de er sånn de senere viser seg å være. Det jeg egentlig lurer på fra andre kvinner er om det er så vanlig å bli lurt på nettdating eller om jeg har vært uhyre uheldig som har opplevd dette igjen og igjen?! Hva er deres erfaringer? Kan man ikke stole på menn på nettdating lenger i det hele tatt? Jeg har lært meg å kjenne igjen de røde flaggene så jeg bryter kontakten så fort disse sidene kommer frem, men blir ganske nedslått og motløs av å oppleve det igjen og igjen og jeg merker det former meg til å stenge ned følelsene mine. Anonymkode: c84e2...eb8 2 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Du har ikke vært uheldig (eller naiv), det er bare ekstremt mange som holder på slik på nettdating. De sveiper «ja» på alle, og prøver få napp hos alle. Finnes noen andre menn også, som føler at ting ikke går fort nok frem eller at de har mistet interessen et eller annet sted langs veien. Da har de ikke noe å tape, og prøver få noe seksuelt ut av det. Det ligger jo null respekt igjen hos dem… Ikke alle menn er slik altså. Men alt for mange er sånn. Dessverre er de vanskelige å unngå på nett dating, og min erfaring er at det er 1 seriøs blant hver 10 mann…. Anonymkode: 407e0...b4a 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Foreløpig har jeg ikke hatt mange av de erfaringene etter at jeg begynte med datingapper i sommer. har møtt et par for kaffe, alle har sett ut som på bildene. Også de som kun har vært interessert i andre ting, har vært den de har utgitt seg for… jeg har fått noen merkelige meldinger fra noen som skal ha telefonnummeret mitt fordi de aldri er på nett, og da svarer jeg ikke… en ting er snap etter en del meldinger på Tinder, men ikke telefonnummer. Jeg har en litt høyere aldersinnstilling enn deg, 30 - 45 år, kanskje det har noe å si… Anonymkode: a6b9d...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 jepp samme erfaring. Kvinne Anonymkode: f318e...076 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 Alle menn er ikke sånn. Men tydeligvis så er akkurat de mennene du har lyst på sånn, mot deg. Anonymkode: 8a0d5...45a
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Alle menn er ikke sånn. Men tydeligvis så er akkurat de mennene du har lyst på sånn, mot deg. Anonymkode: 8a0d5...45a Hvis du mener de er over vår liga tar du feil. Er ultra lite attraktive menn som er akkurat samme. Vil si de er verre enn de kjekke. De kjekke har tross alt litt sjarm Anonymkode: f318e...076 2 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #7 Skrevet 11. oktober 2022 Fellesnevneren er deg, alle andre er ikke slemme 🙃 Du går tydeligvis etter samme type menn/idioter. Anonymkode: 9abed...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #8 Skrevet 11. oktober 2022 Har aldri opplevd noe lignende... Det nærmeste må ha vært en jeg matchet med og chattet litt med for 10-15 år siden, som var veldig opphengt i at jeg var hestejente, og dermed hadde ridestøvler og pisk, og sikkert var god til å ri...... Anonymkode: 7927b...deb 1
exictence Skrevet 11. oktober 2022 #9 Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Jeg er mye eldre enn deg. Har opplevd kun veldig få sånne som du beskriver, men har avfeiet em så raskt at jeg vet egentlig ikke. Men tror ikke det er spesielt på nett dating menn er sånn. Det finnes sånne overalt. Hadde du truffet like mange i virkeligheten over like lag/kort tid, så hadde det nok vært like mange merkelige folk der. Endret 11. oktober 2022 av exictence 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #10 Skrevet 11. oktober 2022 Har møtt noen rare folk men de har blitt luka ut fort, jeg har ikke brukt tid på dem. Jeg ville uansett ikke brukt tid på et "textationship" hvor mannen ikke vil møtes etter litt prating. Anonymkode: 7e814...121 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #11 Skrevet 11. oktober 2022 Hvilken plattform er dette på? Og hvordan ser du ut? Det virker som du stadig treffer på bunnslammet av menn, og det må jo være en årsak til det. Anonymkode: 444dc...661 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #12 Skrevet 11. oktober 2022 Sånne folk avslører seg gjerne veldig fort, du må lære deg å luke de bort. Fokuserer de på kroppen og utseendet ditt så er det kun det de er ute etter. Kommentarer som "sexy rumpe" bør føre til blokkering om det kommet før man har møttes og blitt kjent. Har du lagt ut bilder i utfordrende klær eller posering så vil du også være magnet på slike idioter. Vær bevisst på hva du signaliserer og hva du vil ha. Anonymkode: ca124...424 3
Cuckold Skrevet 11. oktober 2022 #13 Skrevet 11. oktober 2022 (endret) 21 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er en kvinne som har datingprofilen min til alder 26-35 år. Jeg har fått interesse for tre menn i løpet av de siste 6mnd, og alle tre har vist seg å være manipulerende, pressende fuckboys ute etter en ting. To av de ville ringes på kamera ganske fort og skyldte på at de ikke ville bli catfished, og det godtok jeg. Så drev de å ringte på cam hver kveld men uten å ha noe særlig å si, mens etter vi la på sendte de drøss med hjerter og komplimenter og ba meg om å sende bilder. Jeg sendte ikke bilder, men de fortsatte å si at jeg var så perfekt og plutselig fikk jeg dickpic av dem hvor de skrev noe ala "Se så kåt du gjør meg" og prøvde å presse meg til å dirtychatte og sende nudes. Ingen av de to møtte jeg. Den tredje jeg ble interessert i på Tinder møtte jeg og hadde flere fine dates med, han virket voksen, dannet og seriøs. Helt til han en dag skrev en drøy seksuell melding og avsluttet den med "Få meg i mål så elsker jeg deg" (at jeg skulle hjelpe han å cumme). Før disse 6 mnd så har jeg ikke brukt datingapper på et år, for forrige gang jeg prøvde opplevde jeg også at to av de jeg ble interessert i var egentlig en catfisher som ikke engang hadde seg selv på bildet, og bare var ute etter å lure jenter. Jeg avslørte de med å gjøre Reverse Image search på nett og sånne detaljer som at bildene de sendte på snap var fra kamerarull og med utenlandske skilt i bakgrunnen, og at når jeg ba om live bilde fikk jeg bare av kinnet og øret og ikke hele ansiktet, og så at ikke engang ørene var det samme som på bildene i datingprofilen. Han ene innrømte at han catfishet og han andre begynte å true meg og sa han skulle finne ut hvor jeg bodde. Nylig møtte jeg en ny mann fra nett og han begynte med lovebombing og sa vi var sjelevenner og etter noen treff var det veldig tydelig at han bare prøvde å lure meg til sex til tross for timesvis med chatting hvor han påstod at han følte jeg var en han kunne bli sammen med. Hver eneste mann jeg har hatt mest med å gjøre på nettdating utover de med korte chatter som dør ut med en gang, har altså hatt falske intensjoner og lurt meg. Først og fremst før noen såre menn her inne skriver det: Nei, man kan hverken se på noen eller lukte på avstand at de er kjipe menn. Jeg kan ikke klandres for å velge "feil menn" for alle har vært forskjellige og ingen med plakat i pannen om at de er sånn de senere viser seg å være. Det jeg egentlig lurer på fra andre kvinner er om det er så vanlig å bli lurt på nettdating eller om jeg har vært uhyre uheldig som har opplevd dette igjen og igjen?! Hva er deres erfaringer? Kan man ikke stole på menn på nettdating lenger i det hele tatt? Jeg har lært meg å kjenne igjen de røde flaggene så jeg bryter kontakten så fort disse sidene kommer frem, men blir ganske nedslått og motløs av å oppleve det igjen og igjen og jeg merker det former meg til å stenge ned følelsene mine. Anonymkode: c84e2...eb8 Nei, du kan nok ikke stole på menn på datingapper. Markedet på datingappene er svært skjevt, det betyr at de fleste menn vil slite med å finne noen, mens de aller mest populære av hannkjønn oppfattes som attraktive av nesten samtlige damer. Ulempen for deg som kvinne er at du ikke har sjans på kjekkere menn på datingappen enn i virkeligheten, de menn som er attraktive nok til å få noe ut av datingapper har også sjans på mange pene kvinner i real life. Når de likevel bruker tid på datingappen er det som et supplement til byen, der de heller ikke har så altfor tungt for å få damer til sengs. Det handler om å ha sex og hygge seg mens man venter på den rette, en alt klaffer med. Man skal jo leve frem til da også, og er du blant de mest populære av hannkjønn har du det relativt greit. Skjevheten på datingappen skyldes altså at datingappen roter til forholdet mellom to markeder, sexrelasjonsmarkedet der kvinner alltid har hatt og alltid vil ha et kraftig overtak, og parnermarkedet der de to kjønn av naturlige årsaker stiller ganske likt, i hvert fall i et samfunn der forholdet mellom antall heterofile menn og antall heterofile kvinner er omtrent 1:1. Datingappene gjør noe med oss, kvinnene på disse appene får bekreftelse på at de har sjans på svært attraktive menn, noe som gjør dem ekstra kresne, men som på byen er det egentlig bare kvinnens overtak på sexrelasjonsmarkedet vi her opplever. Og det samme gjelder her som på byen: Hvis alle de menn du kommer borti bare er interessert i en ting vil du sannsynligvis gå etter menn du egentlig ikke har sjans på - for mer enn sex. Jo raskere dette går opp for deg som kvinne, jo bedre, for innser du at det er stor forskjell på en gjennomsnittlig kvinnens markedsverdi på partnermarkedet og hennes markedsverdi på sexrelasjonsmarkedet, vil du trolig bli litt flinkere til å styre unna menn du ikke har sjans på for mer enn sex. Endret 11. oktober 2022 av Cuckold
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #14 Skrevet 11. oktober 2022 Har ikke opplevd dette og jeg har snakket med mange dudes. AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Sånne folk avslører seg gjerne veldig fort, du må lære deg å luke de bort. Fokuserer de på kroppen og utseendet ditt så er det kun det de er ute etter. Kommentarer som "sexy rumpe" bør føre til blokkering om det kommet før man har møttes og blitt kjent. Har du lagt ut bilder i utfordrende klær eller posering så vil du også være magnet på slike idioter. Vær bevisst på hva du signaliserer og hva du vil ha. Anonymkode: ca124...424 Enig i dette. Har ikke et eneste lettkledd bilde, bare jordnære. Ser helt normal ut og har en ganske sjarmerende, humoristisk profil. Anonymkode: 6efe1...355
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #15 Skrevet 11. oktober 2022 Sånn er mange menn. Degenererte. Stadig flere kvinner velger vekk menn, hvilket er helt på sin plass. Anonymkode: 97c99...60f 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #16 Skrevet 13. oktober 2022 Har vært av og på Tinder i flere år og har aldri opplevd noe i nærheten av dette. Syntes det høres veldig rart ut at du har greid å treffe på tre stk av denne typen på 6 måneder. Anonymkode: 188d8...4ca
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #17 Skrevet 13. oktober 2022 Velg menn, ikke bli valgt. Du dater frempå menn som kjenner spillet. De knakk koden, fikk erfaring og drar nå med høy omsetning dame etter dame. Inkludert deg som biter på. Anonymkode: 9d64a...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #18 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 19.17): Sånn er mange menn. Degenererte. Stadig flere kvinner velger vekk menn, hvilket er helt på sin plass. Anonymkode: 97c99...60f Har du noen kilder på dette? Eller er det bare noe du slenger ut? Tror de fleste av oss kvinner velger å ikke velge bort menn. Anonymkode: 7f55b...edb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå