Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi skal bygge hus og driver nå og innhenter tilbud på kjøkken. Det er store prisforskjeller, men det er vel ingen overraskelse at IKEA kommer billigst ut. Min mann er veldig mot IKEA-kjøkken for han hevder at dersom man skal ha innbygde hvitevarer så må disse også være levert fra IKEA fordi målene er spesialtilpasset Whirlpool by IKEA. Er det sant? Synes det høres merkelig ut...

Og til dere som har kjøkken fra IKEA - er dere fornøyde?

Endret av Eliza
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nettoppm kjøpt kjøkken fra IKEA, men ingen hvitevarer. Vi har hørt at hvitevarene og blandebatteriene fra IKEA skal man holde seg unna(dårlig kvalitet). Det fungerte veldig bra hos oss med hvitevarer som var innebygd, i skap fra IKEA, men hvitevarer fra El-kjøp. Det er som oftest standard størrelser på de innbygningsvarere man får kjøpt. IKEA har ikke egne str. på sine hvitevarer.

Skrevet

vitevarene er whilpool, om du kjøper de på Ikea eller på Elkjøp er et fett, Ikea har veldig bra priser på de .

Skrevet

Stemmer - Ikea bruker Whirlpool - som mange også kjøper andre steder.

Skrevet

Hvitevarene har standardmål, så det er ikke noe problem. De kan derimot være dyrere enn å gå på en annen butikk. Skal du kjøpe komplett får du også ofte rabatter på andre butikker, det får du ikke på ikea.

Jeg har noen hvitevarer fra ikea og blandebatteri. Hvitevarene er utmerket, men blandebatteriet ville jeg nok ikke anbefalt. (Jeg ble advart på forhånd, så jeg har bare meg selv å takke.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...