AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Hvilke spørsmål føler du er viktig og få svar på i en datingprosess? For og bli bedre kjent. Anonymkode: 7f7e2...870
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Hva han syns om sosiale og politiske problemstillinger, hvilken side han er politisk, hvor han tenker grensene for utroskap går, om han har vært utro eller blitt bedratt, om han vil ha barn eller ikke, er han over eksen, er han i kontakt med følelsene sine, hvordan hverdagen ser ut for han og om den forenes med min hverdag eller om han ikke vil ha nok tid til å prioritere et forhold, om han har noen seksuelle fetisjer han føler han må leve ut og hva de er så jeg vet om det er noe jeg kan tolerere eller ikke, hvordan holdninger han har til andre mennesker, hvordan holdninger han har til kvinner og kvinnesaker, hvordan forhold han har med familien sin, hva slags type vennene hans er og hva han pleier å gjøre sammen med vennene sine, er det f ex bare fylla så er det utelukket for meg, om han har mål og retning i livet, om han er gjerrig eller normal, om han tar vare på hus og hjem eller er en rotekopp som sjeldent vasker Anonymkode: c8c0c...344 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva han syns om sosiale og politiske problemstillinger, hvilken side han er politisk, hvor han tenker grensene for utroskap går, om han har vært utro eller blitt bedratt, om han vil ha barn eller ikke, er han over eksen, er han i kontakt med følelsene sine, hvordan hverdagen ser ut for han og om den forenes med min hverdag eller om han ikke vil ha nok tid til å prioritere et forhold, om han har noen seksuelle fetisjer han føler han må leve ut og hva de er så jeg vet om det er noe jeg kan tolerere eller ikke, hvordan holdninger han har til andre mennesker, hvordan holdninger han har til kvinner og kvinnesaker, hvordan forhold han har med familien sin, hva slags type vennene hans er og hva han pleier å gjøre sammen med vennene sine, er det f ex bare fylla så er det utelukket for meg, om han har mål og retning i livet, om han er gjerrig eller normal, om han tar vare på hus og hjem eller er en rotekopp som sjeldent vasker Anonymkode: c8c0c...344 Jeg hadde løpt for livet med så mange spørsmål Anonymkode: 98400...3e4 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde løpt for livet med så mange spørsmål Anonymkode: 98400...3e4 Heheh. Det er jo ikke sånn at man drar frem denne lista på første date da. Og ikke alt stiller man som spørsmål, mye av dette observerer man jo. Anonymkode: f872e...eb8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde løpt for livet med så mange spørsmål Anonymkode: 98400...3e4 Du er sikkert ikke på mange dater uansett om du ikke forstår at man ikke bombarderer noen med alle spørsmålene på første date men får greie på litt og litt jo lenger man dater 😉 Anonymkode: c8c0c...344
Apekatten Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Det viktigste spørsmålet jeg stilte, var om han vil ha flere barn. Det spørsmålet hadde sikkert skremt bort mange, men jeg hadde ikke orket å kaste bort tiden min på noen som ikke vil va barn. Resten fant jeg ut naturlig mens vi datet.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg hadde voktet meg for å åpenlyst intervjue noen.. Anonymkode: 27090...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 Kan egentlig ikke huske vi snakket om noe spes utover hvorvidt vi ønsket barn. Hadde ingen spesielle ting vi følte behov for å finne ut av. Flyttet sammen etter ca 4 uker dating. Det er nå 20 år siden. Anonymkode: 2be74...8ca
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 Er du uvenner med eksene dine? (🚩hvis ja) Har du hatt en traumatisk barndom? Alkoholiserte foreldre? Omsorgssvikt? (🚩Da kan det hende han er narsissist) Er du for separate soverom? Kan du gi et eksempel på en god hyrdestund? Hvor ofte drikker du alkohol? (Røyking kjenner jeg på lukta) Anonymkode: f3091...dfa
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du hatt en traumatisk barndom? Alkoholiserte foreldre? Omsorgssvikt? (🚩Da kan det hende han er narsissist) Vanskelig barndom betyr ikke automatisk at man utvikler narsissstiske trekk. Noen med traumatisk barndom får mindre empati for andre, mens andre blir helt motsatt og mye mer sympatiske og omsorgsfulle personer. Anonymkode: c8c0c...344
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vanskelig barndom betyr ikke automatisk at man utvikler narsissstiske trekk. Noen med traumatisk barndom får mindre empati for andre, mens andre blir helt motsatt og mye mer sympatiske og omsorgsfulle personer. Anonymkode: c8c0c...344 Jeg sa; da kan det hende. Mange blir codependent, og mange blir ingen av delene. Anonymkode: f3091...dfa
Maestro Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vanskelig barndom betyr ikke automatisk at man utvikler narsissstiske trekk. Noen med traumatisk barndom får mindre empati for andre, mens andre blir helt motsatt og mye mer sympatiske og omsorgsfulle personer. Anonymkode: c8c0c...344 Kjenner en som hadde en god og trygg barndom, hjemme. Ble noe mobbet på skolen. Han eier ikke empati for folk, enn de som er nærmest - under tvil. Ganske apatisk mann.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er du uvenner med eksene dine? (🚩hvis ja) Har du hatt en traumatisk barndom? Alkoholiserte foreldre? Omsorgssvikt? (🚩Da kan det hende han er narsissist) Er du for separate soverom? Kan du gi et eksempel på en god hyrdestund? Hvor ofte drikker du alkohol? (Røyking kjenner jeg på lukta) Anonymkode: f3091...dfa Pga dette. Kommer aldri til å date på en slik måte. Å bli politiavhørt av et kvasi-psykologisk kvinnfolk. Anonymkode: e6e03...6d3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er du uvenner med eksene dine? (🚩hvis ja) Har du hatt en traumatisk barndom? Alkoholiserte foreldre? Omsorgssvikt? (🚩Da kan det hende han er narsissist) Er du for separate soverom? Kan du gi et eksempel på en god hyrdestund? Hvor ofte drikker du alkohol? (Røyking kjenner jeg på lukta) Anonymkode: f3091...dfa Trenger det å være et rødt flagg om han er uvenn med en eks? Jeg ville hatt full forståelse for at han ikke orket en eks som for eksempel hadde vært utro, eller gjort noe annet som var uforenlig med et forhold. Punktet med alkohol er jeg enig i. Når man er kommet over 20-årene synes jeg det er fryktelig umodent med de som ser på rus som en viktig del av livet. Orker ikke folk som sitter der og drikker, og mener det er ukas høydepunkt. Røyking utgår også, det forbinder jeg med en veldig usunn livsstil, og jeg ønsker ikke å utsettes for den evige røyklukta. Gjerrige folk orker jeg heller ikke, og da tenker jeg på mer omfattende enn kun den økonomiske biten. Liker rause folk som ikke regner på å gjøre noen en tjeneste. Sånn er jeg selv også. Han må ha en positiv innstilling til dyr, og like å være rundt dyr, så jeg ville nok ha stilt spørsmål rundt det. Men, her må man være obs på at folk ikke alltid er ærlige. Det er mye som kan sies for å tekkes den som spør, så jeg har mer tro på å se på handlinger og hvordan han oppfører seg i forskjellige situasjoner. Det viser mye mer enn bare ord. Anonymkode: 8adca...8d5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #15 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han må ha en positiv innstilling til dyr, og like å være rundt dyr, så jeg ville nok ha stilt spørsmål rundt det. Men, her må man være obs på at folk ikke alltid er ærlige. Det er mye som kan sies for å tekkes den som spør, så jeg har mer tro på å se på handlinger og hvordan han oppfører seg i forskjellige situasjoner. Det viser mye mer enn bare ord. Dette burde være mer lik normalen, og folkeskikk. Dessuten mye smartere. Grilling har jeg ikke mye sansen for.. Anonymkode: e6e03...6d3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #16 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Pga dette. Kommer aldri til å date på en slik måte. Å bli politiavhørt av et kvasi-psykologisk kvinnfolk. Anonymkode: e6e03...6d3 Nei, jeg hadde aldri stilt disse spørsmålene 😂 Men de hadde vært kjekt å vite svarene på. Hadde nok selv løpt om jeg hadde kommet til en forhørs-date 😂 Anonymkode: f3091...dfa
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #17 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Dette burde være mer lik normalen, og folkeskikk. Dessuten mye smartere. Grilling har jeg ikke mye sansen for.. Anonymkode: e6e03...6d3 Tror ikke at du skal ta det helt bokstavelig, for det handler mer om hva man kunne tenkt seg å vite. Må bare ta det litt etter litt, og se hvordan han/hun er som person. Anonymkode: 8adca...8d5
PITTY Skrevet 11. oktober 2022 #18 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du uvenner med eksene dine? (🚩hvis ja) Har du hatt en traumatisk barndom? Alkoholiserte foreldre? Omsorgssvikt? (🚩Da kan det hende han er narsissist) Er du for separate soverom? Kan du gi et eksempel på en god hyrdestund? Hvor ofte drikker du alkohol? (Røyking kjenner jeg på lukta) Anonymkode: f3091...dfa Hvis du og jeg satt på kafé/date og du hadde startet med den regla her.. fy.f.. Jeg hadde satt både kaffen og rosinbolla i halsen.😱😱
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå