Gå til innhold

Hva er tegnene på at en venn bruker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre litt om hva deres erfaringer er med venner som har brukt dere å hva de brukte dere for? Å hva de pleide å lyve om å hvordan de behandla deg? Hadde en vennine jeg nylig kutta vekk pga at hun kun ringte sendte/melding kun når hun trengte meg til å gjør tjenester, eller vite hvor jeg kjøpte klær/ting.. hun løy alltid og sa at hun aldri hadde penger og var blakk, hadde alldit null kroner på konto eller fikk en stygg regning og da aldri hadde noe til å spleise på maten våres eller taxipenger hun skyldte til en annen kompis men det var tydeligvis bullshit ettersom hun bestiller ting i hytt å hakk å kjøper masse dyre ting hver uke? Da jeg konfronterte henne med dette å sa jeg følte meg brukt, å ikke ønsket å vær i dette vennskapet med henne lenger vis hun skulle fortsette med dette så ble alt retta mot meg å da sa hun at jeg var en skikkelig falsk venn og akkurat som alle andre bare pga at jeg endelig manna meg straight up og teksta hvordan jeg følte det og hvor mye det sårte meg i at hun kun når ut til meg når hun trenger meg til å sitte barnevakt og div og da pointa ut at det var hun som var "der". Hadde jo lyst til å vær en god venn å selvfølgelig tilby hjelp og støtte som vell de fleste gode venniner gjør? Men etter dette så følte jeg det var galt av meg å tilby hjelp siden jeg ikke visste det ville bli brukt mot meg og ikke visste jeg at hun ville spør meg nesten hver dag om jeg kunne sitte barnevakt. Føler meg jo selvfølgelig fæl nå og er trist pga at vennskapet er over siden jeg var såpass glad i henne. 

Anonymkode: 1edcf...6f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt de som alltid skal låne penger eller kun blir med deg når du spanderer.

Anonymkode: dc389...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...