l86 Skrevet 10. oktober 2022 #1 Del Skrevet 10. oktober 2022 Er det noen her som har prøvd produktene til Zo skin health? Jeg vurderer å prøve ut denne hudpleieserien men synes at prisen er ganske stiv. Er det verdt pengene? Hvilke produkter er dine favoritter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 Misfornøyd- men jeg brukte obagi medical serien først - når jeg da gikk over til zo ble disse dyrere for mindre produkt og med veldig mye dårligere effekt. Kjøp heller få effektive fra hudlege eller mer normalpriser - dr Brandt serum og masker er effektive om du er ute etter noe uten legetime Anonymkode: f9802...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Del Skrevet 11. oktober 2022 Produktene er veldig bra. Jeg har brukt skin renewal pads - de er veldig bra mot uren hud. Glycolic cleansing - renser og exfolierer veldig bra og er superdrøy. Nå bruker jeg serum med retinol og krem med retinol. Veldig fornøyd med begge og de er drøye i bruk. Hadde også en skrubbelrem. Den merket jeg ikke store forskjellen fra andre skrubbekremer Anonymkode: f17db...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Del Skrevet 11. oktober 2022 Vurderte å prøve men så sjekket jeg ingrediensene i de produktene som var aktuelle for meg og alle hadde acnetriggering og irriterende ingredienser i følge cosdna.com og incidecoder.com så da syns jeg ikke det var verdt å ta risken siden jeg har sensitiv hud Anonymkode: 54364...261 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 11. november 2022 #5 Del Skrevet 11. november 2022 Brukte den jeg og, men fikk ikke så god effekt. Ingrediensene var ikke så bra heller, så sluttet med merket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå