Gå til innhold

Erfaring med ZO skin health

l86

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har prøvd produktene til Zo skin health? Jeg vurderer å prøve ut denne hudpleieserien men synes at prisen er ganske stiv. Er det verdt pengene? Hvilke produkter er dine favoritter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misfornøyd- men jeg brukte obagi medical serien først - når jeg da gikk over til zo ble disse dyrere for mindre produkt og med veldig mye dårligere effekt. Kjøp heller få effektive fra hudlege eller mer normalpriser - dr Brandt serum og masker er effektive om du er ute etter noe uten legetime 

Anonymkode: f9802...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktene er veldig bra. Jeg har brukt skin renewal pads - de er veldig bra mot uren hud. Glycolic cleansing - renser og exfolierer veldig bra og er superdrøy. Nå bruker jeg serum med retinol og krem med retinol. Veldig fornøyd med begge og de er drøye i bruk. Hadde også en skrubbelrem. Den merket jeg ikke store forskjellen fra andre skrubbekremer

Anonymkode: f17db...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å prøve men så sjekket jeg ingrediensene i de produktene som var aktuelle for meg og alle hadde acnetriggering og irriterende ingredienser i følge cosdna.com og incidecoder.com så da syns jeg ikke det var verdt å ta risken siden jeg har sensitiv hud 

Anonymkode: 54364...261

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Brukte den jeg og, men fikk ikke så god effekt. Ingrediensene var ikke så bra heller, så sluttet med merket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...