AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Det nærmer seg med stormskritt julebordstid, og vi alle har vel en eller annen historie eller opplevelse med seksuelt tilsnitt. Selv husker jeg at vi hadde nach på en hotellsuite vi hadde leid. På stua var det full fest, og da jeg gikk inn på det ene soverommet for å ta en telefon, kom jeg over 2 kvinnelige kollegaer kliss nakne som hadde sex. De ville gjerne ha meg med, men greide holde meg i skinnet og gikk ut igjen. Det ble en fornøyelig mandag på jobb.... Hva er din opplevelse? Anonymkode: 660e8...4f7 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Cool story bro Anonymkode: d6dd1...f00
amz Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Cool story en lastebil som skulle med sand til Sahara? Uken blir ikke det samme uten Donald bladet 😅 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Nei, uff Tragisk opplegg. Tenk så mange som bedras av partneren på julebordet hvert jævla år. Anonymkode: 51bec...a38
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, uff Tragisk opplegg. Tenk så mange som bedras av partneren på julebordet hvert jævla år. Anonymkode: 51bec...a38 Sant det, jeg og en kollega klarer bare ikke å holde fingrene av fatet når vi drikker sammen. I fjor hadde vi sex alle mulige slags steder i løpet av kvelden (uten sjans for å bli oppdaget), før vi måtte hjem til våre respektive. Anonymkode: 2f56c...c1f 1
Gorgonzola Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Uff ja, det skjer mye rart på julebord. Knulla ei ung snuppe på hennes sjefs skrivebord litt utpå natta. Det var ekstremt pirrende å få av henne den tynne, for så vidt lekre, strømpebuksa uten at den revnet, dra den nyinnkjøpte trusa til side og kjenne hvor klar hun var. Gi henne noen deilige, dirrende, spastiske pulstopper før jeg lot det stå til og fylte henne opp. Hun hadde samboer som var hjemme og passet ungen, som den gang var halvannet år. Det verste var at hun flere ganger etterpå tok kontakt og kom hjem til meg for nye runder med euforisk sex. Slemt? Mulig. Uetisk? Sikkert. Forkastelig? Javel. Deilig? Så til de grader. Ble det noe mer? Selvsagt ikke. Heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Ikke enda en runketråd... Skjerp dere, det fins egne sexforumer for sånt. Anonymkode: d6dd1...f00 3
Gorgonzola Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke enda en runketråd... Skjerp dere, det fins egne sexforumer for sånt. Anonymkode: d6dd1...f00 Putt dommerfløyta i lomma, og finn et annet sted å snerpe. Her var oppfordringen noen saftige historier fra den pinlige tradisjonen "julebord" og det får du tåle, enten de pyntes litt på eller ikke. For egen del var mitt bidrag dønn sannferdig, selv om en del mennesker skulle ønske seg at Gilead var slik det burde være. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #9 Skrevet 11. oktober 2022 Dagen etter er verst, skjer alltid noe på julebordet. Anonymkode: 00704...735
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #10 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg går ikke på det, er så flaut å være norsk mange ganger. Anonymkode: 43f5d...026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå