AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 hva er tegnene på at en venn bruker deg? Anonymkode: 01c85...2ce
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Skrevet 11. oktober 2022 Jeg har innsett etter å ha blitt venneløs, at eks venner tar kun kontakt når det er noe de vi ha fra meg. Enten være nyskjerrig for å få noe å fortelle til de andre eks venninnene osv osv... Har valgt ett liv uten venninner videre. Stoler ikke på kvinnfolk lengre dessverre. Anonymkode: dc485...bf0
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 Har ei venninne jeg innser bruker meg og driver med lovebombing. Når hun trenger noe eller vil snakke, så må hun "gi meg noe først" noen komplimenter eller høre akkurat nok på meg til at hun kan snakke løs i et par timer i strekk. Samme om jeg gjør noe fint for henne eller bryr meg om henne, så må hun gi tilbake, og det føles så falsk. Alt er en transaksjon. Anonymkode: d291b...dce
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 Kartlegging Anonymkode: 5f192...780
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 9.12): Har ei venninne jeg innser bruker meg og driver med lovebombing. Når hun trenger noe eller vil snakke, så må hun "gi meg noe først" noen komplimenter eller høre akkurat nok på meg til at hun kan snakke løs i et par timer i strekk. Samme om jeg gjør noe fint for henne eller bryr meg om henne, så må hun gi tilbake, og det føles så falsk. Alt er en transaksjon. Anonymkode: d291b...dce Jeg har en sånn venninne. Hun byr veldig på seg selv og kommer med de indre betroelser som ikke er så positiv. Så svarer jeg ofte "ååh har du?" som om hun har tabbet seg ut og jeg kommer med mine gode råd. Da får hun meg til å føle meg stolt og vel. Før hun da lytter litt til mine problemer, for så å snakke i munnen på meg og da er det bare hun som snakker i timesvis. Det er til tider uutholdelig og kjedelig. Anonymkode: 638ba...90b
AnonymBruker 42 Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 9.09): tar kun kontakt når det er noe de vi ha fra meg. Dette (sånn ca)... Ikke at det nødvendigvis er "bruk/utnyttelse", men det er bare ikke ordentlige venner, iaf.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 Har en kompis som omtrent bare tar kontakt med meg når han trenger hjelp til noe av meg. Blir lei meg av det. Anonymkode: 1fe6f...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå