Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære har tidligere fått behandling for betennelse i den ene testikkelen..nå noen år senere er den plutselig øm igjen og han merker det spesielt etter utløsning. Jeg er litt bekymret for dette, med tanke på at vi så gjerne vil ha barn. Prøver å trøste meg med at det er mange menn som har fått barn med en frisk testikkel. Noen som har / hatt lignende problemer selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke få tatt en sædprøve først som sist?

Er det noe krøll i systemet hans er det like greit å få satt han på antibiotikakur før det blusser ordentlig opp igjen :)

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Kjenner en som har operert bort ene testikkelen, den andre er frisk, han ble pappa til to etterpå!

Gjest Hulderjenta
Skrevet
Kjenner en som har operert bort ene testikkelen, den andre er frisk, han ble pappa til to etterpå!

Men er det vondt etetr utløsning, så er jo det en ting i seg selv som er verd å sjekke ut.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

koko, der siterte jeg meg selv i stedet for å endre innlegget! :ler2:

*sniker meg ut igjen*

Skrevet

Takk for svar Hulderjenta og Iceglow. Vi har bestemt oss for å bestille time hos en urolog når den værste eksamenstiden er over. Men det er godt å høre at man kan bli far "på naturlig måte" selv med en testikkel.

-M-

• 1 måned senere...
Skrevet
Hvorfor ikke få tatt en sædprøve først som sist?

Er det noe krøll i systemet hans er det like greit å få satt han på antibiotikakur før det blusser ordentlig opp igjen :)

Nå har min kjære vært hos legen og vi har fått svar - alt er som det skal. Svømmerne er friske og raske! :hoppe:

Skrevet

Så godt å vite at alt er ok..

Lykke til Mathea.. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...