AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 3 av ansatte jeg jobber med liker meg, og jeg vet ikke hvorfor. 1 av de er gift med et nyfødt barn, men han påstår det er store problemer mellom han og kona. Jeg orker ikke dette og vil ikke skape uhyggelige greier. Ut av det blå så kontaktet han meg og var seksuell med en gang, hva faen har jeg gjort for at han skal være seksuell mot meg? At han tror jeg vil ha sex med han? jeg skal slutte der pga det her, dette gikk helt greit i starten men av en merkelig grunn virker det som de tror jeg er keen på de? Har ikke gitt tegn på det. Anonymkode: bb891...f82
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Konfronter de direkte og spør om de ikke har lært noe av metoo og hvor upassende det er å legge an på kollegaer, ta det opp med tillitsvalgt på jobb som tar en prat med sjefen uten å nevne noen navn slik at sjefen også kan ta det i et allmøte at sånn er uakseptabel og uønsket oppførsel på deres arbeidsplass Anonymkode: 26c96...55d 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Merkelig at menn ikke skjønner bedre, etter metoo og villebarepratelitt. Ta de opp med sjefen, oppgi navn og be om handling Anonymkode: 37c93...15c 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 3 av ansatte jeg jobber med liker meg, og jeg vet ikke hvorfor. 1 av de er gift med et nyfødt barn, men han påstår det er store problemer mellom han og kona. Jeg orker ikke dette og vil ikke skape uhyggelige greier. Ut av det blå så kontaktet han meg og var seksuell med en gang, hva faen har jeg gjort for at han skal være seksuell mot meg? At han tror jeg vil ha sex med han? jeg skal slutte der pga det her, dette gikk helt greit i starten men av en merkelig grunn virker det som de tror jeg er keen på de? Har ikke gitt tegn på det. Anonymkode: bb891...f82 Æsj, for en jævla drittsekk. "Store problemer" mellom dem og de har en nyfødt? Vedder 100kr på at han er en slask som ikke hjelper til. Enn det, hun sitter hjemme nyforløst og han vil ut og pule andre damer. Fysj. Anonymkode: cc4b3...dc4 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 3 av ansatte jeg jobber med liker meg, og jeg vet ikke hvorfor. 1 av de er gift med et nyfødt barn, men han påstår det er store problemer mellom han og kona. Jeg orker ikke dette og vil ikke skape uhyggelige greier. Ut av det blå så kontaktet han meg og var seksuell med en gang, hva faen har jeg gjort for at han skal være seksuell mot meg? At han tror jeg vil ha sex med han? jeg skal slutte der pga det her, dette gikk helt greit i starten men av en merkelig grunn virker det som de tror jeg er keen på de? Har ikke gitt tegn på det. Anonymkode: bb891...f82 Ta det opp med tillitsvalgt Anonymkode: 9e95c...0ae
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Be om å få bytte avdeling om mulig. Men kanskje aller best er det å bare bytte jobb, og være ærlig med sjefen/verneombud/tillitsvalgt i etterkant om hvorfor. Anonymkode: 41da0...e49
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Be om å få bytte avdeling om mulig. Men kanskje aller best er det å bare bytte jobb, og være ærlig med sjefen/verneombud/tillitsvalgt i etterkant om hvorfor. Anonymkode: 41da0...e49 Det er HELT feil at HUN skal bytte jobb. Dette må du ta opp med sjefen din, TS. Og fortell navnene på krekene. Anonymkode: 4bc15...dbe 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 bytt jobb. Det blir ikke bra der uansett hva du gjør Anonymkode: 6ee95...08d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 Personalavdeling evt sjefen må kontaktes da! Har faktisk selv også slutta på grunn av nettopp dette. Skjedd er skjedd, og det var ikke noe hyggelig lenger på jobb. De det gjaldt fikk advarsel, men de hadde satt stemningen for å si det sånn… men greit å vite hvor jeg skal gå om jeg trenger 5k 😳 Anonymkode: 2232b...7e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå