AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Hei En kollega av meg hadde vært på fest og havnet ved siden av en fyr hun tenkte hadde vært perfekt for meg. Da vi møttes på jobb husket hun ikke navnet eller noe, men nå i helga fant hun ut hva han het og sendte dette til meg. Fyren så veldig kjekk ut, og jeg har litt lyst å prøve å få kontakt med han. Jeg har da hans fulle navn, så jeg sendte han en følgeforespørsel på instagram. Vurderer å sende han en melding, men hva skriver jeg? Vil virkelig ikke virke for creepy heller da vi er jevngamle og fra samme sted (uten å vite om hverandre). Anonymkode: 54e41...a91
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg hadde skrevet dette: Hei! Så rart at jeg ikke har møtt deg tidligere! For du er også fra Halden? eller Hei! Hvem er du? Føler jeg har sett deg før? (altså, du har ingenting å tape, er bare å starte en samtale. Ingenting creepy med det) Anonymkode: e9c42...30f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 kjør på, bare hyggelig det vel Anonymkode: 1580c...ecc
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 hva har du å tape? den som intet våger intet vinner bla bla bla... kjør på. Om det blir nei så gjør vel det ikke så stort heller når du ikke har møtt han. Anonymkode: 5c822...d62
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 Jaja why not man lever bare en gang! Du får like noen bilder og skrive som det er at "Hei! Hyggelig du godtok forespørselen! Du så så kjekk ut så jeg kunne ikke la vær å legge deg til. Håper det var greit? Er du tilfeldigvis singel? 😇" Ikke skriv noe om jobbfesten og venninna di foreløpig, det kan du nevne på en evn date som en moro ting Anonymkode: db7e6...a5d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde skrevet dette: Hei! Så rart at jeg ikke har møtt deg tidligere! For du er også fra Halden? eller Hei! Hvem er du? Føler jeg har sett deg før? (altså, du har ingenting å tape, er bare å starte en samtale. Ingenting creepy med det) Anonymkode: e9c42...30f Som om man kjenner alle i byen sin 😂 Å skrive Hvem er du til noen man selv kontakter er frekt og lite sosialt intelligent. Det irriterer meg så jævlig hver gang menn gjør dette til meg, altså det er du som har lagt til meg så hvem er du! Anonymkode: db7e6...a5d 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Takk for gode tips! Han har privat profil, så han har ikke godtatt forespørselen enda (er 24t siden jeg sendte). -TS Anonymkode: 54e41...a91
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 Det verste som kan skje er at du blir avvist av noen du ikke kjenner så fallhøyden her er svært LAV. Anonymkode: 8e705...20d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 Så spennende Heier på deg, jeg er i samme situasjon selv🙈 Sendte faktisk en forespørsel, men så fikk jeg kalde føtter etter noen timer og trakk den tilbake vurderer å sende en på nytt, eller vis Facebook i stedet! Man lever jo bare en gang, og jeg syns vi damer må bli flinkere til å gi litt mere f… Anonymkode: 32ae6...3bd
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for gode tips! Han har privat profil, så han har ikke godtatt forespørselen enda (er 24t siden jeg sendte). -TS Anonymkode: 54e41...a91 Send melding! Få godtar venneforespørsel fra noen de ikke vet hvem er. Jeg gjør hvertfall aldri det Anonymkode: db7e6...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Send melding! Få godtar venneforespørsel fra noen de ikke vet hvem er. Jeg gjør hvertfall aldri det Anonymkode: db7e6...a5d Men hvor bør man sende melding? Anonymkode: 32ae6...3bd
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men hvor bør man sende melding? Anonymkode: 32ae6...3bd Nei men herregud da. Denne tråden handler om instagram. Du sier du har lagt ham til på instagram og da sender du melding der. Er det du som har lagt de tre andre trådene de tre fire siste dagene her inne om instagram Vs Facebook og ikke fått svar på noen av de? Da kanskje du bør begynne å ta et hint Anonymkode: db7e6...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som om man kjenner alle i byen sin 😂 Å skrive Hvem er du til noen man selv kontakter er frekt og lite sosialt intelligent. Det irriterer meg så jævlig hver gang menn gjør dette til meg, altså det er du som har lagt til meg så hvem er du! Anonymkode: db7e6...a5d Åja aha. Går jo an å ha litt IQ innabords til å forstå at det ikke er ment som er rett frem spørsmål, men mer at man er interessert i hvem denne personen er og at man vil bli kjent De fleste skjønner at det bare er en måte å åpne en samtale på. F eks har menn kommet til meg og spurt meg om noe så enkelt som hva klokka er. Bare for å ta første steget. Jeg står jo der da og syntes det er hyggelig at de kom bort, jeg står ikke å tenker «herregud, har du ikke klokke??!!!! Eier du ikke telefon?? Bor du i skogen, eller hva er greia de??» Anonymkode: e9c42...30f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå