AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg arrangerte babyshower for ei venninne, begge kjønn tilstede. Da ballongen ble sprukket viste det seg at det var gutt i magen. De to eneste som jublet var barnets far og barnets onkel, tvillingbroren til faren. Det rare var at barnets far løp til sin bror Og jublet sammen med ham, istedenfor sin samboer. Ellers gikk det nesten et lite sukk gjennom forsamlingen, det virket som at samtlige var skuffet over at det var en gutt i magen. Min venninne ble stående alene uten å egentlig gi uttrykk for så veldig mye. Jeg gikk bort og gratulerte og prøvde å være begeistret for den lille i magen fikk takk fra venninnen, men ikke mye mer enn det. Skal jeg bare la dette passere elske nevne noe for min venninne? Jeg synes så synd på henne, med tanke på reaksjonen fra resten av forsamlingen. Det var tydelig at gutten var skuffende, at det var jente alle håpet på. Unntagen far og onkel Anonymkode: c3fd8...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Kjipt å få gutt, men slik er livet... Anonymkode: e9a7e...7f4 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kjipt å få gutt, men slik er livet... Anonymkode: e9a7e...7f4 Hvorfor er det kjipt? Det er jo via gutten familienavnet videreføres. Anonymkode: b2756...c32 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Hæ? Ikke at jeg tror på denne historien, men sånn passe teit å legge opp til å avsløre kjønn foran alle om det ene kjønnet er så skuffende. Anonymkode: 53255...7e7 21 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Det er vel en sånn dust manneting som å le og feire når kompisen får noe i balla. Så blir alle andre satt ut. 😄 Om mor sjøl er negativ ved gratulasjoner så er det vel hennes eget problem 🤷🏼♀️ Anonymkode: 37c88...7d4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Who cares! Anonymkode: b2d6e...629 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjipt å få gutt, men slik er livet... Anonymkode: e9a7e...7f4 Dust! Anonymkode: 29609...ed6 5 1
Purple_Pixiedust Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) Det er rart med det, at det nesten er mer status å få jente. Selv har jeg to sønner. Jeg var 20 og 23 da jeg var gravid. Jeg følte på meg at de var gutter, men ble faktisk innerst inne litt skuffet akkurat i øyeblikket, men det var kortvarig da. Men jeg tilskriver det mitt unge sinn. Nå er jeg 31 tror jeg, og jeg er veldig glad for at jeg har gutter. Det bare er den jeg er. Mamma til gutter. Endret 10. oktober 2022 av Purple_Pixiedust 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 Tråd nummer to million om same ting som aldri har skjedd. Så uoriginal burde det ikke være lov å være. Savner tiden da de fiktive trådene var artige. Anonymkode: bd9cf...ef0 8 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg arrangerte babyshower for ei venninne, begge kjønn tilstede. Da ballongen ble sprukket viste det seg at det var gutt i magen. De to eneste som jublet var barnets far og barnets onkel, tvillingbroren til faren. Det rare var at barnets far løp til sin bror Og jublet sammen med ham, istedenfor sin samboer. Ellers gikk det nesten et lite sukk gjennom forsamlingen, det virket som at samtlige var skuffet over at det var en gutt i magen. Min venninne ble stående alene uten å egentlig gi uttrykk for så veldig mye. Jeg gikk bort og gratulerte og prøvde å være begeistret for den lille i magen fikk takk fra venninnen, men ikke mye mer enn det. Skal jeg bare la dette passere elske nevne noe for min venninne? Jeg synes så synd på henne, med tanke på reaksjonen fra resten av forsamlingen. Det var tydelig at gutten var skuffende, at det var jente alle håpet på. Unntagen far og onkel Anonymkode: c3fd8...6b4 Jeg elsker sønnene mine ❤️ skuffelsen går over,men må si at etter 3 gutten hadde jeg håpet på jente og ble veldig skuffet 2 ganger,men går over. har 5 sønner Anonymkode: 82d1c...aac 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 Å bli skuffet over kjønnet klarer jeg ikke å forstå. Jeg er jente i en flokk med jenter, foreldrene mine har alltid sagt at de var glad uansett og håpet på friske barn. Besteforeldrene mine derimot har vist siden barndommen min at de synes det er trist at det ikke kom flere gutter. Vi er 9 jenter og det kom 2 gutter også. Selv har jeg fått beskjed om at jeg venter et sykt barn, kjønnet spiller null rolle. Synes synd på TS som har en så korttenkt mann. Anonymkode: 68420...be0 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 Det er jo veldig merkelig å ha en gender reveal hvis man bare ønsker seg ett kjønn da. Men du sa babyshower… det skjedde kanskje ikke… Anonymkode: 763cf...e59 5
Ewe Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg hadde nok virket veldig lite begeistret jeg også, men det er fordi jeg syns kjønnsavsløringer i forbindelse med graviditet er både uintressant og pinlig. 9 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #15 Skrevet 10. oktober 2022 Disse trådene her er old news. Jeg elsker sønnen min høyere enn selve livet og har aldri vært skuffet over at han er den han er! 💙 Skjønner ikke hva som er så mye mer stas med å sitte og legge puslespill med jente enn å være ute og klatre i trærne med gutt 🙄 Anonymkode: 36021...f5a 1
Daria Skrevet 10. oktober 2022 #16 Skrevet 10. oktober 2022 Mannen visste ikke kjønnet på sitt kommende barn, men fikk vite det sammen med resten av forsamlingen? Han var ikke med på UL og barnets mor valgte å holde det for seg selv? Dessuten, hvorfor er det noe man skal juble for, uansett om det er sånn eller slik - det er jo ingen stor og gledelig overraskelse at barnet har et kjønn? 4 3
Million Skrevet 10. oktober 2022 #17 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) Jeg har aldri forstått meg på disse påstandene på KG om at det er jente "alle" vordende mødre ønsker seg, og at "alle" rundt dem ønsker det samme, unntatt fedrene da. Skjønner det bare ikke. Hva er så ekstra stas med jentebarn liksom? Jeg ønsket meg gutt fra starten av. Tenkte med gru på hva jeg skulle ta meg til om det ble en jente. Flette hår og leke med dukker sammen med henne, liksom. Kjedelig! Det er også mye mer drama og skriking hos jentebarn i pubertet og oppvekst. Orket ikke tanken på det. Fikk en gutt, og han vokste opp og gikk gjennom puberteten uten å noen gang skrike til foreldrene sine eller kalle oss noe. Og for å understreke det; hadde det blitt en jente, hadde jeg garantert lært meg det og vokst med den oppgaven også! 😄 Endret 10. oktober 2022 av Million 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #18 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor er det kjipt? Det er jo via gutten familienavnet videreføres. Anonymkode: b2756...c32 Gutter stiller med handicap i dagens samfunn. Bla. er det en betydelig sannsynlighet for at du aldri vil se barnebarn. Anonymkode: e9a7e...7f4 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #19 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gutter stiller med handicap i dagens samfunn. Bla. er det en betydelig sannsynlighet for at du aldri vil se barnebarn. Anonymkode: e9a7e...7f4 Nei Anonymkode: 3df12...058 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #20 Skrevet 10. oktober 2022 Høres mest ut som at alle ble satt ut pga barnefar og brorens reaksjon. Å favorisere gutt på den måten Anonymkode: 2e49d...839 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå