Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nah.. men det er pga fortiden. Med årene er det blitt bedre, og nå tenker jeg på selskapene som mer eller mindre vanlige dager.. og at jeg kanskje får egne tradisjoner i fremtiden. Eller bare fortsetter å gjøre som jeg vil som nå. Jeg blir med om maten og selskapet frister, eller så blir jeg hjemme. 
Når jeg går rundt i butikker og lignende går jeg som regel i min egen verden og prøver å overse alt styret, uansett hvilken tid på året det er. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei overhode ikke. Det er den mest jævlige tiden i året. Gleder meg alltid til galskapen er over. Dess fortere vi får det overstått og det blir 1 januar og hverdagen dess bedre.

Anonymkode: 5d2f9...670

Skrevet

Egentlig ikke. Er jo kjekt å være sammen med familien, med den gode herlige julefølelsen har vært borte i mange, mange år nå. 

Annenhvert år feirer vi jul hos min familie på vestlandet, 7-8 timers biltur unna. Da må vi følge godt med på været over vidda, så vi kommer oss frem og tilbake uten for store problemer. I tillegg til at det er en lang biltur. Så vil egentlig bare ha julen overstått, dra hjem og komme tilbake til hverdagen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...