AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Del Skrevet 10. oktober 2022 Lurer på hva som funker best for dere. Jeg får vondt i nakken av for høy hodepute så noen ganger sover jeg helt uten pute. Skal kjøpe ny seng og lurer på hva som funker best av madrass, hard, myk, fins det madrasser man kan regulere luft og trykk i etc? Anonymkode: e1f59...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurer på hva som funker best for dere. Jeg får vondt i nakken av for høy hodepute så noen ganger sover jeg helt uten pute. Skal kjøpe ny seng og lurer på hva som funker best av madrass, hard, myk, fins det madrasser man kan regulere luft og trykk i etc? Anonymkode: e1f59...0a4 Jeg får også vondt i nakken av høy hodepute, så jeg bruker en lav. Foretrekker hard madrass også, men det kommer an på hva du liker. Anonymkode: 9ff81...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå