Gå til innhold

Hva kan jeg forvente av han så tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i 1 md og jeg liker han godt. Tenker på han hele tiden. Vi snapper flere ganger daglig og snakker av og til på telefon. Vi har møttes 6 ganger. Problemet er at jeg hele tiden lurer på om han liker meg. Han sender flørtende meldinger og emojis, men allikevel trenger jeg mer bekreftelse. Kan han være interessert selv om han ikke tar initiativ til overveldende mye kontakt? Hvordan var mannen deres i starten av relasjonen? 

Anonymkode: 5837c...c2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pust med magen. Alle er usikre i starten av en relasjon, men det må man faktisk takle. Ingen kan vite hvordan ting går så tidlig, og du må se det an. Han kan ikke bekrefte noe før ting har fått utvikle seg til å gi sikkerhet. Det er ingen sikkerhet i starten av dating. Det kan til og med være du som mister interesse, fordi du finner ut noe du ikke kan like. 

Anonymkode: 313ed...f00

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som nok bekreftelse det du får når dere snapper daglig, ringes iblandt og han sender flørtende meldinger. Men det er også lurt å ta praten på dette punktet etter 6 dater neste gang dere møtes om hva han ser for seg med dere, om han har fått romantiske følelser, dater andre fortsatt og tror det kan bli et seriøst forhold etterhvert eller om han er ute etter mer uforpliktende flørt

Anonymkode: fa0d3...270

Skrevet

Inviter han hjem, eller på en tur, eller lage mat sammen osv

Virker som dere har god kontakt. 

Si hva du tenker om forholdet

• Hjerte 1
Skrevet

Han har sagt han er klar for et forhold, føler en gnist og dater ikke andre. Vi snakket om dette ganske tidlig. Men at han vil ta ting rolig og bli kjent. 

Jeg må nok bare prøve å ta det med ro og ha is i magen. 

Tusen takk for gode tips og råd!

-TS

• Liker 1
Skrevet

Hvis han hadde vært   på telefonen til deg støtt ,bombardert deg med meldinger og etterlatt null tvil så hadde du ikke vært så forelsket som du er nå. 

Gi ham en sjanse til å bli litt småhekta og forelsket også, ikke vær altfor ivrig. 

Anonymkode: f41b1...1f1

Skrevet

Husk at da vi var ungdommer, så hadde vi tid og overskudd til å være med venner og kjæreste hver dag. Nå er det jobb og fritidsaktiviteter, trening, venner og kanskje barn også + hvile og egentid og vedlikehold av hus og hjem som også opptar tiden vår. Så om han ikke har tid til å treffes så ofte som du håper på, så er det gjerne helt naturlige årsaker til det, som ikke nødvendigvis betyr at han ikke er interessert.

Anonymkode: 19b6a...479

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har datet en mann i 1 md og jeg liker han godt. Tenker på han hele tiden. Vi snapper flere ganger daglig og snakker av og til på telefon. Vi har møttes 6 ganger. Problemet er at jeg hele tiden lurer på om han liker meg. Han sender flørtende meldinger og emojis, men allikevel trenger jeg mer bekreftelse. Kan han være interessert selv om han ikke tar initiativ til overveldende mye kontakt? Hvordan var mannen deres i starten av relasjonen? 

Ja, men det går begge veier, gjør din andel også

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor gamle er dere? Er du sikker på at han er singel? Har du tlf nr hans eller kun kontakt via snap,? Hvor møttes dere? Ikke bli for forelsket.

Anonymkode: bb3b3...6e7

Skrevet

Vi møtes hjemme hos hverandre. Ja, jeg har nummeret hans. 

Hvordan gir jeg han sjansen til å bli hekta på meg også? Vi er i slutten av 30-årene. Begge har barn på hver vår kant. 

-Ts

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor gamle er dere? Er du sikker på at han er singel? Har du tlf nr hans eller kun kontakt via snap,? Hvor møttes dere? Ikke bli for forelsket.

Hun skriver jo at de snakker på telefon...

Synes det høres helt normalt ut, jeg. Hadde vært mer bekymret hvis han hadde overøst henne med kjærlighetserklæringer, meldinger etc så tidlig i datingfasen ☺️

Skrevet
Tingelinge skrev (12 minutter siden):

Hun skriver jo at de snakker på telefon...

Synes det høres helt normalt ut, jeg. Hadde vært mer bekymret hvis han hadde overøst henne med kjærlighetserklæringer, meldinger etc så tidlig i datingfasen ☺️

Man kan snakke i telefonen via snapchat.

Skrevet

Du kan ikke forvente noe, men du burde følt deg trygg på han, noe du ikke gjør. 

Ville rett og slett vurdert om det egentlig er godt nok for deg å gå inn i noe som er bare på hans premisser.

Han vil ta det rolig, der konsekvensen av det er at du blir utrygg. Hvem er tjent med en sånn relasjon? Ikke du i alle fall. 

Anonymkode: 99da0...0c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...