AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Gikk mot traktor og hadde blikket på noe annet. Skallet hode i en metall karm som stikker litt ut. Var vondt og så en million stjerner i 1 sekund. Er vel en 6-7 timer siden nå og har vært rar siden. Mild hodepine, lett irritert, liker ikke støy og føler meg litt rar. Neppe noe alvorlig og kanskje en liten hjernerystelse tipper jeg. Men trenger man gå til legevakt for noe sånt? Anonymkode: 78583...fc7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gikk mot traktor og hadde blikket på noe annet. Skallet hode i en metall karm som stikker litt ut. Var vondt og så en million stjerner i 1 sekund. Er vel en 6-7 timer siden nå og har vært rar siden. Mild hodepine, lett irritert, liker ikke støy og føler meg litt rar. Neppe noe alvorlig og kanskje en liten hjernerystelse tipper jeg. Men trenger man gå til legevakt for noe sånt? Anonymkode: 78583...fc7 Nei man trenger ikke oppsøke legevakt for mild hjernerystelse Anonymkode: a5c74...63c 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Det gjøres ikke noe. Du vil bli bedt om å ta det med ro bare. Er det noe mer enn bare mild hjernerystelse så bør du vekkes hver time. Anonymkode: cdc43...14b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 Det spørs hvor hardt du faktisk slo deg, ved hjernerystelse skal man vekkes fordi dersom hjernen hovner opp har den ingen steder å gjøre av seg, og da presses den nedover. Er man da mindre bevisst og ikke våkner like lett må man på sykehus. Om du. har lett eller litt hardere hjernerystelse er det ingen av oss som kan vite. Har du noen som kan vekke deg i natt? Også hold deg unna skjerm, sterkt lys osv. Hvile mest mulig. Anonymkode: 4ed3e...e2a
Sonit Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Det skader ikke å ringe bare for å høre hva legevakten sier. Og om du ikke har noen å vekke deg, så sett på alarm hver annen time. Ja, blir en slitsom natt, men gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå