AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Er nå i uke 20, og har hatt mensensmerter og murringer siden begynnelsen. I uke 5-6 var de veldig sterke og jeg blødde i tillegg, de konkluderte med mulig tvilling-abort men ikke sikkert. Jeg har fortsatt smerter, som er der hver dag. Eksempel i natt drømte jeg at jeg hadde mensensmerter fordi jeg hadde vondt. Smertene er ikke hele tiden, men føles akkurat ut som litt før man får mensen og går fra ene siden til andre, altså hele midten på magen nederst. Flere som har hatt det slik? Anonymkode: ed990...3a0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 I utgangspunkt så ja, det er tregn på at livmor vokser. Men har du snakket med jm/lege om dette? Sa du noe på OUL? Anonymkode: 14b48...e58
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er nå i uke 20, og har hatt mensensmerter og murringer siden begynnelsen. I uke 5-6 var de veldig sterke og jeg blødde i tillegg, de konkluderte med mulig tvilling-abort men ikke sikkert. Jeg har fortsatt smerter, som er der hver dag. Eksempel i natt drømte jeg at jeg hadde mensensmerter fordi jeg hadde vondt. Smertene er ikke hele tiden, men føles akkurat ut som litt før man får mensen og går fra ene siden til andre, altså hele midten på magen nederst. Flere som har hatt det slik? Anonymkode: ed990...3a0 Ja! Jeg er i uke 30, og kan fortsatt kjenne det av og til! Men hadde veldig mye vondt til uke 22! Var sikker på jeg skulle miste hver dag! Men Legen, jordmor og gynekolog sa det var helt normalt, det er bare livmor som vokser! men du kan jo bestille en time til ultralyd hvis du er veldig bekymret, det gjorde jeg ofte, og det hjalp! Anonymkode: 6f0ca...cae
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Skrevet 11. oktober 2022 Hei! Jeg har det akkurat likt, jeg er bare i uke 7 men hatt det slik siden uke 5. Jeg har ganske sterke smerter, varer i ca 30 min og da ligger jeg i fosterstilling. Hender jeg gråter også fordi det er så utrolig vondt Legen og jordmor sier det ikke høres bekymringsfullt ut, så lenge jeg ikke blør noe. Skal uansett på ultralyd privat på torsdag for å se at alt er OK Du er ikke alene! Anonymkode: d8978...a6d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #5 Skrevet 11. oktober 2022 Ja, det er som regel ikke noe å bekymre seg for, livmora di skal vokse fra 50 gram til 1 kg så det er en hel del strekking som pågår inni der jeg hadde både stikkinger og mensensmerter med førstemann som er en frisk og fin gutt i dag Anonymkode: f166f...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå