AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Del Skrevet 10. oktober 2022 Kunnskapsrike prøvere: Jeg fikk positiv eggløsningstest nå i ettermiddag, en time siden ca. Da skjer vel eggløsning om ca 24t. Hadde samleie i dag tidlig, men pga jobb får vi ikke til er nytt samleie før i morgen kveld. Kan samleiet i kveld hypotetisk være nok? Er der mer sannsynlig at samleie i morgen kveld er det som kan føre til graviditet, eller går vi glipp av muligheten fordi samleie i kveld ikke er mulig? Anonymkode: 0c08e...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Del Skrevet 10. oktober 2022 I dag tidlig og i morgen kveld virker som fin timing det☺️ Anonymkode: 4873b...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I dag tidlig og i morgen kveld virker som fin timing det☺️ Anonymkode: 4873b...5db Håper det. Men er litt redd for at feks eggløsning er i natt eller i morgen tidlig, og at sædcellene fra i dag tidlig er døde før den tid? Stressende dette. 🫤 Anonymkode: 0c08e...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Håper det. Men er litt redd for at feks eggløsning er i natt eller i morgen tidlig, og at sædcellene fra i dag tidlig er døde før den tid? Stressende dette. 🫤 Anonymkode: 0c08e...2bc Jeg trøster meg med at sædcellene kan leve noen døgn😊 Her fikk jeg positiv el-test/fast smilefjes i går og har trolig el nå i kveld... Men pga. smerter blir det ingen aksjer i dag🙈 La inn aksjer i går kveld, og satser på friske sædceller som holder ut😅 Anonymkode: 4873b...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #5 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kunnskapsrike prøvere: Jeg fikk positiv eggløsningstest nå i ettermiddag, en time siden ca. Da skjer vel eggløsning om ca 24t. Hadde samleie i dag tidlig, men pga jobb får vi ikke til er nytt samleie før i morgen kveld. Kan samleiet i kveld hypotetisk være nok? Er der mer sannsynlig at samleie i morgen kveld er det som kan føre til graviditet, eller går vi glipp av muligheten fordi samleie i kveld ikke er mulig? Anonymkode: 0c08e...2bc Ble gravid etter samleie på formiddagen på dagen eltesten ble positiv. Ikke noe etterpå. Så det går ann 👍 Anonymkode: c92e9...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå