AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Del Skrevet 10. oktober 2022 Hei! Typen min har fortalt meg at det å smøre sæd utover fjeset mitt inniblant kan hjelpe med uren hud. Jeg er selvfølgelig skeptisk men han har veldig fin hud selv og er mye flinkere med hudpleie enn det jeg er. Kan det være noe i det eller lurer han meg? Anonymkode: 72575...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Del Skrevet 10. oktober 2022 Det er ikke noe i det. Anonymkode: ad2fe...1f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2022 #3 Del Skrevet 10. oktober 2022 Han har sikkert en sær fetish på det og lurer deg selvsagt. Vil du virkelig smøre sæd utover hele fjeset ditt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 10. oktober 2022 #4 Del Skrevet 10. oktober 2022 Selvfølgelig prøver han å lure deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Del Skrevet 10. oktober 2022 Det funker kun om det kommer direkte fra kilden. Anonymkode: 8c944...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. oktober 2022 #6 Del Skrevet 10. oktober 2022 Nei,tror ikke det hjelper mot fet hud🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 10. oktober 2022 #7 Del Skrevet 10. oktober 2022 Det inneholder en del sink, proteiner og andre mineraler i sæd, og det er gjort en studie på om det har anti-aging egenskaper, hvilket det viste at det hadde. Men når det tørker på huden vil det sprekke opp og flasse av, i tillegg til å være sinnsykt ekkelt vil det også lukte vondt og bli bakterier. Så nei, jeg vil ikke anbefale det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå