AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg har et billån ved siden av boliglånet mitt. I utgangspunktet har det vært lurt å bake inn billån i boliglånet fordi prisen på boliger har gått oppover, og renten har vært lav slik at man har kunnet betale ned økningen i boliglånet fortere enn å ha ett ekstra lån med egne rente. Nå tyder alt på at boligprisene er på vei nedover. Det er derfor kanskje ikke så lurt å refinansiere, men bare beholde billånet for seg selv? Jeg vet at jeg betaler mer renter på billånet, men det føles litt utrygg å øke opp lånet på boligen slik situasjonen er nå. Noen tanker? Anonymkode: 9cdb7...3cb
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Boligprisene er jo irrelevante så lenge du får lov til å legge billånet inn i boliglånet. Det som er viktig er jo om det lønner seg å refinansiere. Hva er renten på billånet, renten på boliglånet? Hvor mye har du ingen av billånet? Koster det noe i gebyrer å få det gjort? Anonymkode: b78ad...83c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå