AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Blir slik at veldig mange skriver samtidig, og da orker jeg ikke svare noen og blir lei. Flere som har det slik på tinder? Er det normalt blant damer? Anonymkode: f5087...efc 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Hvorfor fortsetter du å sveipe når du allerede har fått matcher? det problemet der er selvskapt. Anonymkode: ee28d...6f0 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Ja har det akuratt sånn med dating apper. Hver gang jeg prøver å bruke det så tar det max to dager før jeg går lei fordi det er så mange uinteressante samtaler og jeg prøver å få de interessante men kan ikke dra lasset på hver eneste samtale. Ender alltid med at jeg bare deaktiverer appen Anonymkode: 967dc...368 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor fortsetter du å sveipe når du allerede har fått matcher? det problemet der er selvskapt. Anonymkode: ee28d...6f0 Siden man stort sett alltid får match ved høyresveip, og stort sett alltid får meldinger fra matchene, blir man jo nødt til å sveipe veldig få. Problemet da igjen er at alle matcher med akkurat de samme mennene. Som har det som plommen i egget, men det er jo ikke oppskriften på seriøse forhold. Anonymkode: 14318...91c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir slik at veldig mange skriver samtidig, og da orker jeg ikke svare noen og blir lei. Flere som har det slik på tinder? Er det normalt blant damer? Anonymkode: f5087...efc Tenk å ha uendelig valg. Anonymkode: 5e3c7...c17 1
exictence Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Etter å ha skrevet litt, kan du ikke da foreslå å ringe, så kan dere snakke sammen? Det har jeg gjort med noen. Merker om det er noen man vil treffe. Så dr det hyggelig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 Alle kvinner har det da slik. Bare velg ut 2-3 stykker du har potensiale, og ta bort de andre. Det er i alle fall det jeg og mine venninner gjør. Anonymkode: 256eb...707 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 Av nå 40 matcher er det kun 4 som skriver noe. Har nettopp slettet en hel haug av matcher som har ligget i flere måneder uten å skrive noe. Erfaring tilsier at hvis mannen ikke skriver først så er han ikke interessert, derfor skriver ikke jeg først. Jeg svarer alle som skriver til meg og er flink til å holde samtalen gående. Anonymkode: 90149...39e 2 1
exictence Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 Haha, du er morsom som tror at mannen ikke er interessert når han ikke skriver først. Du skriver jo heller ikke først (?) 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 Dette er vel definisjonen på et selvskapt problem. Nå er jeg mann da, men jeg nøyer meg med én match og starter dermed kun én samtale om gangen. Ellers blir det bare rør, mas og rot. Anonymkode: dfc80...673 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 exictence skrev (7 minutter siden): Haha, du er morsom som tror at mannen ikke er interessert når han ikke skriver først. Du skriver jo heller ikke først (?) Jeg tenker faktisk også sånn som ts. Vanligvis er jeg en dame som gjerne tar initiativ men når det kommer til Tinder vet jeg at 90% av mennene er useriøse og ikke ute etter noe seriøst. De bruker appen mye til bekreftelse, håp om sexting og i bestefall for å få seg en knullevenn de er på fylla med noen ganger og bryter kontakt med. Jeg har skrevet i profilen min at jeg er ute etter noe seriøst og ikke ONS, og siden jeg vet at færreste menn leser profiltekst før de sveiper så tenker jeg at alle matchene som ikke skriver til meg først nå har lest profilteksten min og skjønner at de ikke får snøret i bånn av et par cheasy meldinger eller spørsmål om snap, så da ser jeg de som useriøse og tenker at de som er seriøse de tar kontakt. Anonymkode: 967dc...368 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 exictence skrev (37 minutter siden): Haha, du er morsom som tror at mannen ikke er interessert når han ikke skriver først. Du skriver jo heller ikke først (?) Nei. Konklusjonen har kommet som et resultat av prøving og feiling. Jeg har, i begynnelsen da jeg var full av iver og troen på at alle var like som meg, skrevet melding først. Ingen menn svarer når man sender melding først. Menn sveiper på en annen måte enn kvinner, stort sett. De sveiper først og sorterer etterpå, mens kvinner sorterer før de sveiper. Derfor, hvis mannen ikke skriver først er han ikke interessert. Det som skjer hvis jeg skriver først er at enten så får jeg ikke svar eller så slettes matchen. Anonymkode: 90149...39e 3 1
Leselusa Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 Tråden er ryddet for avsporing Mvh. Leselusa, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #15 Skrevet 10. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Av nå 40 matcher er det kun 4 som skriver noe. Har nettopp slettet en hel haug av matcher som har ligget i flere måneder uten å skrive noe. Erfaring tilsier at hvis mannen ikke skriver først så er han ikke interessert, derfor skriver ikke jeg først. Jeg svarer alle som skriver til meg og er flink til å holde samtalen gående. Anonymkode: 90149...39e For en utrolig barnslig innstilling Anonymkode: ed37e...168 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #16 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For en utrolig barnslig innstilling Anonymkode: ed37e...168 Mulig det. Forklaringen ligger her også et par innlegg lenger ned. Menn får bli mer kresne i sveipinga si da, eller være høflige nok til å svare når man sender dem melding. Anonymkode: 90149...39e 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #17 Skrevet 10. oktober 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig det. Forklaringen ligger her også et par innlegg lenger ned. Menn får bli mer kresne i sveipinga si da, eller være høflige nok til å svare når man sender dem melding. Anonymkode: 90149...39e Det å si at "alle menn" er det samme som å si at "alle kvinner" gjør eller er noe. Det er generaliserende og du ser ikke mennesker som individer Anonymkode: ed37e...168 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #18 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det å si at "alle menn" er det samme som å si at "alle kvinner" gjør eller er noe. Det er generaliserende og du ser ikke mennesker som individer Anonymkode: ed37e...168 Sant nok, men jeg har skrevet meldinger til veldig mange menn. INGEN har skrevet tilbake. Ikke én eneste har svart! Anonymkode: 90149...39e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #19 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det å si at "alle menn" er det samme som å si at "alle kvinner" gjør eller er noe. Det er generaliserende og du ser ikke mennesker som individer Anonymkode: ed37e...168 Til og med de som skriver at de ønsker at dama skal skrive først svarer ikke. Da gidder jeg ikke prøve mer. Det er heller ikke sånn at jeg ikke har nok av matcher og skrivevillige menn å velge i. Anonymkode: 90149...39e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #20 Skrevet 10. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Konklusjonen har kommet som et resultat av prøving og feiling. Jeg har, i begynnelsen da jeg var full av iver og troen på at alle var like som meg, skrevet melding først. Ingen menn svarer når man sender melding først. Menn kan absolutt si det samme da. Kvinner svarer sjelden, og det er veldig sjelden det fører noen vei når menn tar initiativ til noe som helst Anonymkode: 14318...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå