Gå til innhold

Blitt avvist - hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og gutt har datet og vært litt av og på i 1 år nå. Siden juli så har vi hatt det utrolig bra sammen, han har gitt meg nøkler til leiligheten sin og lagd middag til meg osv.

For 2 uker siden så ble han plutselig veldig rar mot meg, da var bestekompisen akkurat blitt singel. Og plutselig sier han til mg at vi skal gi oss mens leken er god og jeg skjønner ikke hvor alt dette kom fra, når jeg har spurt han så har han bare svart med: Jeg vet ikke. Jeg syntes bare det har vært for mye og jeg føler meg ikke fri lenger. Når jeg spør hva han mener med at han ikke føler seg fri så svarer han bare: Jeg vet ikke. Så jeg får ikke noen klare svare... 

jeg er så knust og skjønner ingenting! Vi har så sykt bra kjemi og veldig bra sex, alt har vært fint så er litt sjokkert. Sov hos han i går og da lå vi og koste og han holdt rundt meg hele natten. Skjønner ingenting! 

Hva tror dere det kan være? Blir ikke klok, alt jeg vil er å ha det slik vi hadde det, men vil ikke mase eller være så mye på han. Har ikke klart å spise, sove eller tenke klart. Alt gjør vondt nå:( 

Anonymkode: 7a384...2b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil være singel sammen med kompisen sin. Veldig umoden!

Anonymkode: 44d1c...f16

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han vil være singel sammen med kompisen sin. Veldig umoden!

Anonymkode: 44d1c...f16

Ja, det var det jeg tenkte også. Han endret seg dagen etter kompisen ble singel og kompisen fikk med seg en hjem samme dag han ble singel. 

32 år gammel men umoden i hodet. 

Syntes bare det er så sykt! er bare så forvirret. 

• Liker 1
Skrevet

Han vil ikke være sammen med deg eller binde seg til deg men ønsker å ha deg tilgjengelig for kos og sex.

Hadde du vært den han ville ha så hadde det ikke spilt noen rolle hvem andre som var singel.

Anonymkode: d452f...ff3

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det var det jeg tenkte også. Han endret seg dagen etter kompisen ble singel og kompisen fikk med seg en hjem samme dag han ble singel. 

32 år gammel men umoden i hodet. 

Syntes bare det er så sykt! er bare så forvirret. 

Åh bullet dodged! Løp mens du enda kan 

Anonymkode: 21d9c...761

• Liker 3
Skrevet

Her hadde jeg prøvd å lokke han tilbake med en god middag eller sexy undertøy. Typen min har prøvd å slå opp med meg et par ganger og det har aldri gått😂

Anonymkode: 82721...adf

• Hjerte 1
Skrevet

Dere har datet løselig, med eller uten avtale om å ikke date andre langsmed, i omtrent ett år. Jeg antar at dere ikke har hatt noen egentlig avtale om hvordan dere «avslutter» eller om dere i det hele behøver å avslutte. Uansett er det jo så enkelt som at en pent sier «jeg ønsker ikke fortsette relasjonen» selv etter 15 års ekteskap og tre unger. 

At han er «umoden» blir fordummende for den som liker påstå slikt. Mennesker har ulike prioriteringer for eget liv. Å hevde at mennesker som prioriterer ulikt fra en selv er «umodne» faller på sin egen urimelighet. Da kan en jo hevde at folk som oppfører seg utenfor normalen alltid er «umodne». Og altså at alle som etablerer forhold i tenårene er «umodne» (fordi normalen er å etablere seg senere) eller at alle som får barn før de er 25 eller etter de er 45 er «umodne». 

Han prioriterer ulikt enn ts. Men kanskje er det du, ts som har endret dine prioriteringer? Frem til denne kompisen ble singel var jo du også helt på det rene med at en uforpliktende relasjon var helt super? 

Anonymkode: 9d22e...b34

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har aldri hatt kjærestefølelser for deg og vil ikke noe seriøst eller forpliktende med deg. Han vil rote rundt med andre 

Dropp han og ikke gidd å vær bootycallen hans 

Anonymkode: 825ba...629

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han håper grasset er grønnere på andre siden.

Anonymkode: 5d892...ea7

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han håper grasset er grønnere på andre siden.

Anonymkode: 5d892...ea7

Det gjør så ondt bare. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det gjør så ondt bare. 

Det forstår jeg ❤ men du... vær så snill og husk på hva han gjorde hvis han kommer tilbake og prøver å ha sex eller noe med deg. Tenk at dette er ikke en god kjæreste 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det forstår jeg ❤ men du... vær så snill og husk på hva han gjorde hvis han kommer tilbake og prøver å ha sex eller noe med deg. Tenk at dette er ikke en god kjæreste 

Ja går ikke tilbake igjen. Han har gjort samme før, droppet meg også kommet tilbake igjen etter noen mnd. Jeg har gitt ny sjanse og ting var veldig bra nå, skjønner bare ikke hvor alt dette plutselig kom fra 

• Nyttig 1
Skrevet

Du skal gå videre uten ham.

• Liker 4
Skrevet

Det kan være følelsene ikke var riktige, kan også være litt "gresset er grønnere"-greier. Forpliktelsesfobi. Være singel med kompisen. Generell ubesluttsomhet.

Det du gjør for å få han tilbake, er bare å gi han bruddet, bare forsvinn ut av livet hans uten problem. Si OK, det var synd, ha det bra, ikke kontakt han mer, du kan gjerne også blokkere han. Fokuser på egne hobbyer og venner, tren og spis sunt og ha det gøy, begynn å date så fort du føler deg klar for det. 

Han kommer krypende tilbake igjen, det kan jeg nærmest garantere. 

Men litt av målet med denne planen (aka "No contact" som alle selvhjelps-hjertesmerte-guruer på nettet kan fortelle deg alt om dersom du googler) er jo at du også kommer litt over han i mellomtiden, finner tilbake til deg selv og finner ut at du klarer deg fint uten han.

Så hold ut.. det går over.

Denne saken under her er litt klisje, men kanskje litt trøst også nå:

Truth! | Guys vs girls, Men vs women, Boys vs girls

Anonymkode: d4887...c4d

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Finn deg en ny 😊

Anonymkode: 1ce75...797

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det kan være følelsene ikke var riktige, kan også være litt "gresset er grønnere"-greier. Forpliktelsesfobi. Være singel med kompisen. Generell ubesluttsomhet.

Det du gjør for å få han tilbake, er bare å gi han bruddet, bare forsvinn ut av livet hans uten problem. Si OK, det var synd, ha det bra, ikke kontakt han mer, du kan gjerne også blokkere han. Fokuser på egne hobbyer og venner, tren og spis sunt og ha det gøy, begynn å date så fort du føler deg klar for det. 

Han kommer krypende tilbake igjen, det kan jeg nærmest garantere. 

Men litt av målet med denne planen (aka "No contact" som alle selvhjelps-hjertesmerte-guruer på nettet kan fortelle deg alt om dersom du googler) er jo at du også kommer litt over han i mellomtiden, finner tilbake til deg selv og finner ut at du klarer deg fint uten han.

Så hold ut.. det går over.

Denne saken under her er litt klisje, men kanskje litt trøst også nå:

Truth! | Guys vs girls, Men vs women, Boys vs girls

Anonymkode: d4887...c4d

Tusen takk for fine ord som jeg skal ta med meg videre. 

dette suger så sykt fordi alt jeg vil er å være med han. Men det er hans tap! Han hadde ingen grunn. 

sa vet ikke til alt, at jeg er for god for han, jeg er fantastisk osv… 

off kjærlighet kan være vond av og til

• Hjerte 2
Skrevet

32 år? Hørtes ut som han var 17-18. Stakkars deg. Håper du får det bedre, dette er ikke noe å samle på. 

Anonymkode: 459e8...24f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

32 år? Hørtes ut som han var 17-18. Stakkars deg. Håper du får det bedre, dette er ikke noe å samle på. 

Anonymkode: 459e8...24f

Tusen takk❤️

Skrevet

Tenker at kompisen maser voldsomt på at han skal være med på singellivet, og så virker det veldig fristende å kunne velte seg i single damer. Han oppdager fort at damene ikke kommer løpende etter han og kaster seg rundt halsen hans og trygler han om å ta de med hjem. Og da tenker jeg at han kommer krypende tilbake til deg. Men du vet at du fortjener bedre enn å være en reserve når han ikke får seg noe! Du fortjener en som vil ha DEG! Selv om de single damene skulle stå i kø!

En stor klem til deg ❤️ Og husk at det du mistet var ikke drømmemannen. Men en under gjennomsnittet ok mann som du TRODDE var drømmemannen. Drømmemannen er fortsatt ute et sted og venter på fantastiske deg ❤️

Anonymkode: d257c...cdb

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker at kompisen maser voldsomt på at han skal være med på singellivet, og så virker det veldig fristende å kunne velte seg i single damer. Han oppdager fort at damene ikke kommer løpende etter han og kaster seg rundt halsen hans og trygler han om å ta de med hjem. Og da tenker jeg at han kommer krypende tilbake til deg. Men du vet at du fortjener bedre enn å være en reserve når han ikke får seg noe! Du fortjener en som vil ha DEG! Selv om de single damene skulle stå i kø!

En stor klem til deg ❤️ Og husk at det du mistet var ikke drømmemannen. Men en under gjennomsnittet ok mann som du TRODDE var drømmemannen. Drømmemannen er fortsatt ute et sted og venter på fantastiske deg ❤️

Anonymkode: d257c...cdb

Ååå tusen tusen takk for så gode ord ❤️ det er veldig sant det du skriver.

blir så rørt 🥹❤️

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...