AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg hadde sex med en kompis og han var hardfør mot meg, fordi han liker røff sex og så hadde han ikke hatt sex med noen på 5 mnd og klarte ikke å styre seg. Jeg var litt betatt av han, så jeg ble med på leken uten å klage. Greia er at når han tok meg i doggy, så dro han så hardt i armen min at det røk en sene i skulderen min. Det var skikkelig vondt men jeg sa ingenting til han, og måtte til kiropraktor for behandling etterpå. Har hatt mye problemer med skulderen tidligere, så den var nok bare ekstra utsatt når han var røff med meg. Jeg har ikke sagt noe til han, men har nesten lyst han skal betale for kiropraktortimene. Eller skal jeg bare tenke at dette var en del av moroa, og at det skjedde fordi skulderen min er skadet fra før av? Anonymkode: 82a0b...a2b
Gjest Chroma Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Du har hatt problemer med skulderen før, du gikk med på røff sex, du sa ingenting til han, men forventer i ettertid at han skal betale? Nei!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Jøss…. Ikke ligg med ham igjen? Anonymkode: abe06...034 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Chroma skrev (2 minutter siden): Du har hatt problemer med skulderen før, du gikk med på røff sex, du sa ingenting til han, men forventer i ettertid at han skal betale? Nei! Enig. Dette må TS bare ta på egen kappe, og forhåpentligvis lære. Anonymkode: dbc5c...985 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 Chroma skrev (2 minutter siden): Du har hatt problemer med skulderen før, du gikk med på røff sex, du sa ingenting til han, men forventer i ettertid at han skal betale? Nei! Har ikke hatt sex med han tidligere så visste ikke at han likte røff sex, ble derfor tatt på senga bokstavelig talt (😆) Turde ikke si noe da jeg var redd han ikke ville like meg og ønske om sex senere. ts Anonymkode: 82a0b...a2b 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Du skal da ikke finne deg i å bli revet i filler! Finn deg en annen sexpartner! Anonymkode: 8f253...d80 1 3
Bacteria Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) Hvorfor dra noen hardt i armen når man tar de bakfra? Skjønner at ts ikke så den komme… Det er stor risiko for skade når man drar folk hardt i armen. Uansett setting eller om personen har skader fra før av… Å få fyren til å betale for kiropraktor er kanskje å dra det litt langt, men han må nesten få beskjed slik at han dropper det der… Endret 10. oktober 2022 av Bacteria 5 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 Hvorfor går du til en kiropraktor? Kunne vel like greit valgt en healer, da. Anonymkode: a6655...ddb 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 Spark han i pikken neste gang og si du liker det røft…… 😑 Anonymkode: 8f253...d80 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 Bacteria skrev (1 minutt siden): Hvorfor dra noen hardt i armen når man tar de bakfra? Skjønner at ts ikke så den komme… Det er stor risiko for skade når man drar folk hardt i armen. Uansett setting eller om personen har skader fra før av… Han liker kvelning, fiking og klyping Ts Anonymkode: 82a0b...a2b 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 Han var utro med meg, og da tør jeg ikke kreve så mye i tilfelle han velger konen sin over meg. Ts Anonymkode: 82a0b...a2b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 LØP VEKK FRA DENNE USUNNE RELASJONEN NÅ! Anonymkode: 8f253...d80 2 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke hatt sex med han tidligere så visste ikke at han likte røff sex, ble derfor tatt på senga bokstavelig talt (😆) Turde ikke si noe da jeg var redd han ikke ville like meg og ønske om sex senere. ts Anonymkode: 82a0b...a2b Hvorfor har du interesse av å ha sex med noen du ikke tør si fra om egne preferanser, ts? Hele poenget med en sexpartner er å få egne behov for og under sex dekket. Eller betaler han, slik at det er helt andre behov du får dekket? Anonymkode: ab227...8e8 5 1
Embla Othea Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 Enkel løsning; Ikke ha sex med han igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #15 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han var utro med meg, og da tør jeg ikke kreve så mye i tilfelle han velger konen sin over meg. Ts Anonymkode: 82a0b...a2b Kjære deg, det gjør han uansett. Anonymkode: 8f253...d80 6 3
Anonymbrukersåklar Skrevet 10. oktober 2022 #16 Skrevet 10. oktober 2022 Bacteria skrev (6 minutter siden): Hvorfor dra noen hardt i armen når man tar de bakfra? Skjønner at ts ikke så den komme… Det er stor risiko for skade når man drar folk hardt i armen. Uansett setting eller om personen har skader fra før av… Å få fyren til å betale for kiropraktor er kanskje å dra det litt langt, men han må nesten få beskjed slik at han dropper det der… Nei tenkte akkurat desamme,man drar i håret...😛
Silva Pluvialis Skrevet 10. oktober 2022 #17 Skrevet 10. oktober 2022 Nei. Du kan ikke forvente at han skal betale for dine kiropraktortimer.
Silva Pluvialis Skrevet 10. oktober 2022 #18 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han var utro med meg, og da tør jeg ikke kreve så mye i tilfelle han velger konen sin over meg. Ts Anonymkode: 82a0b...a2b Han har allerede påført deg en skade, og du vil fremdeles fortsette å ha sex med han? 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #19 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): LØP VEKK FRA DENNE USUNNE RELASJONEN NÅ! Anonymkode: 8f253...d80 Hvordan mener du det vil hjelpe? Ts er det mennesket i relasjonen som gjør den usunn. Om hun dropper kontakten med denne mannen vil hun jo velge en ny, usunn relasjon. At hun blir i en og samme usunne relasjonen kan faktisk være det beste alternativet, da risikerer hun ikke eskalere over i en usunn, uttalt voldelig relasjon. Som er en reell fare for mennesker som velger å agere som ts. Vi snakker ikke her om en mulighet for at ts etter denne manene etablerer et sunt forhold. Det er i alle fall år med egenomsorg og terapi frem i tid. Anonymkode: ab227...8e8
feliek54 Skrevet 10. oktober 2022 #20 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde sex med en kompis og han var hardfør mot meg, fordi han liker røff sex og så hadde han ikke hatt sex med noen på 5 mnd og klarte ikke å styre seg. Jeg var litt betatt av han, så jeg ble med på leken uten å klage. Greia er at når han tok meg i doggy, så dro han så hardt i armen min at det røk en sene i skulderen min. Det var skikkelig vondt men jeg sa ingenting til han, og måtte til kiropraktor for behandling etterpå. Har hatt mye problemer med skulderen tidligere, så den var nok bare ekstra utsatt når han var røff med meg. Jeg har ikke sagt noe til han, men har nesten lyst han skal betale for kiropraktortimene. Eller skal jeg bare tenke at dette var en del av moroa, og at det skjedde fordi skulderen min er skadet fra før av? Anonymkode: 82a0b...a2b Sex må være en nytelse for begge. du skal ikke akseptere hans ønsker om du ikke nyter 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå