AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Gikk å trilla søppelspannet ned til der søppelbilene tømmer det og plutselig kommer en rusmisbruker gående kjapt og bestemt imot meg. Han tok brusenin rett ut av hånden min og forsynte seg med en søppelpost fra spannet og gikk, det hele var over på et øyeblikk og jeg fikk ikke til å si noe, jeg fikk og en følelse av at han overhodet ikke så meg, kun brusen og søppelet.. Selve hendelsen var egentlig litt skummel, men med engang han var gått forbi måtte jeg fnise litt da jeg synes dette var helt absurd 😅 dette er det rareste jeg noengang har opplevd 😬 fortalte dette til mamma og hun ba meg gå ned på russenteret som ligger rett nedi gata for å melde fra. Bør jeg det eller bare la det ligge? Han gjorde meg jo ikke noe.. Og har de ansvar for hva som skjer uti gatene? Anonymkode: 0b08a...49e 1
Tomas77 Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Rustjenesten har ikke ansvaret for brukernes oppførsel. Politisak i så fall men som du sier er det jo ikke århundrets forbrytelse så det er nok neppe verdt innsatsen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Gikk å trilla søppelspannet ned til der søppelbilene tømmer det og plutselig kommer en rusmisbruker gående kjapt og bestemt imot meg. Han tok brusenin rett ut av hånden min og forsynte seg med en søppelpost fra spannet og gikk, det hele var over på et øyeblikk og jeg fikk ikke til å si noe, jeg fikk og en følelse av at han overhodet ikke så meg, kun brusen og søppelet.. Selve hendelsen var egentlig litt skummel, men med engang han var gått forbi måtte jeg fnise litt da jeg synes dette var helt absurd 😅 dette er det rareste jeg noengang har opplevd 😬 fortalte dette til mamma og hun ba meg gå ned på russenteret som ligger rett nedi gata for å melde fra. Bør jeg det eller bare la det ligge? Han gjorde meg jo ikke noe.. Og har de ansvar for hva som skjer uti gatene? Anonymkode: 0b08a...49e Russentere etterforsker ikke tyverier eller annen kriminalitet. Det blir eventuelt politiet som gjør dette i Norge. www.politi.no Ellers er det penger i tomflasker og søppel, så ikke et helt uforståelig mål. Anonymkode: 1b2a2...7cd 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Stakkars. Må ha vært veldig sulten. Jeg har sett mennesker spise mat rett fra søppeldunken på busstopp før. Skulle ikke vært noen som måtte det. Anonymkode: 4e92b...052 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 Vet ikke helt om jeg tror på det. Jeg bor rett ved et russenter og aldri opplevd de truende. Hvis det er sant så får du bare tenke han var griserusa og sikkert mer lyst på den brusen enn deg. Kjøp deg en ny Anonymkode: 8449c...4b9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 2 minutter siden, Tomas77 said: Rustjenesten har ikke ansvaret for brukernes oppførsel. Politisak i så fall men som du sier er det jo ikke århundrets forbrytelse så det er nok neppe verdt innsatsen. Takk for svar 😊 nei ser hendelsen heller som morsom nå 😅 ikke noe av det han tok med seg vil bli savnet 😆 Anonymkode: 0b08a...49e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stakkars. Må ha vært veldig sulten. Jeg har sett mennesker spise mat rett fra søppeldunken på busstopp før. Skulle ikke vært noen som måtte det. Anonymkode: 4e92b...052 Ja Kanskje en som hadde kommet til russenteret for matutdeling også var det tomt 💔 Anonymkode: 8449c...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vet ikke helt om jeg tror på det. Jeg bor rett ved et russenter og aldri opplevd de truende. Hvis det er sant så får du bare tenke han var griserusa og sikkert mer lyst på den brusen enn deg. Kjøp deg en ny Anonymkode: 8449c...4b9 Du tror ikke på det? Dette er så idiotisk at det ikke går an å trolle med. Anonymkode: 3e6f0...366 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vet ikke helt om jeg tror på det. Jeg bor rett ved et russenter og aldri opplevd de truende. Hvis det er sant så får du bare tenke han var griserusa og sikkert mer lyst på den brusen enn deg. Kjøp deg en ny Anonymkode: 8449c...4b9 Skjønner historien er merkelig 😅 første gang jeg har opplevd noe slikt Anonymkode: 0b08a...49e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Stakkars. Må ha vært veldig sulten. Jeg har sett mennesker spise mat rett fra søppeldunken på busstopp før. Skulle ikke vært noen som måtte det. Anonymkode: 4e92b...052 Håper heller det var flasker han var ute etter 🤞 Anonymkode: 0b08a...49e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #11 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skjønner historien er merkelig 😅 første gang jeg har opplevd noe slikt Anonymkode: 0b08a...49e Haha! Jeg møtte også en rusmisbruker en dag. Han tok ikke brusen min ut av hånda, men han spurte om jeg ville drikke av hans flaske 😂😂 Anonymkode: d06d8...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå