Gå til innhold

Irriterende annonsør på finn - er dette et nytt fenomen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at en annonsør på Finn legger ut en ting, for så å sette ned prisen allerede etter noen få timer, og deretter sette ned prisen litt og litt opp og ned hver dag de neste dagene?

Jeg "liket" på et møbel som ble lagt ut, og blir helt svimmel av alle prisendringene til selger. Prisen settes av og til ned en hundrelapp, men andre ganger setter vedkommende opp prisen litt, for så sette den ned igjen til det samme som den var tre minutter før. En gang satte vedkommende tingen ned til "gis bort", noe som var totalt urealistisk for denne tingen. Rett etterpå lå prisen på  samme pris som han satte den ned fra. 

Konsekvensen er at de som har trykket hjerte på annonsen får pushvarsler hver gang prisen settes ned. Man får ikke varsel når prisen settes opp, så det blir en kunstig måte å dytte annonsen på, og det er villedende hvis kjøper ikke er veldig oppmerksom på å følge prisutviklingen i minste detalj. Det er også irriterende at man får melding om at noe gis bort, og når man går inn på annonsen så står det en salgspris der, hvor urealistisk gibort-annonsen enn var. 

Jeg har sett dette noen ganger de siste månedene, og alltid på møbler, aldri på noen andre ting. 

Er det blitt et vanlig salgstriks på Finn? Det er innmari irriterende, i alle fall. 

Anonymkode: 28448...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må i tilfelle være et dårlig salgstriks, for hvem gidder å følge med opp og ned og fram og tilbake? Jeg måtte vært veeeeldig desperat etter å kjøpe akkurat denne tingen for å gidde det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...