Gå til innhold

Søvn er min største fiende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg missliker å legge meg, fordi det er kjedelig å ligge og vente på å sovne. Nå er ikke jeg en person som tar mye powernaps, men de gangene jeg har lagt meg på sofaen eller i senga bare for å slappe av litt har jeg sovnet før jeg vet ordet av det. Spiller ingen rolle hvordan søvnen har vært. Jeg kan ha god søvn og likevel sovne. Jeg kan ha sovet 2 timer en natt og likevel slite med å sovne når jeg legger meg. Jeg hater dette!! For det er alltid tungt å våkne på morgenen! Det er som om kroppen motarbeider meg på pur jævelskap! Hvorfor er søvn så motarbeidende?

Anonymkode: 4d355...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo ekstra tungt å våkne på morgenen hvis du sliter med å sove og dermed ikke sover lenge nok. I tillegg blir det enda vanskeligere hvis du har power naps.

Det virker som om dette er mentalt, at du ubevisst har laget deg til en forestilling om at det er vanskelig å sove om natten i sengen, siden du fint klarer det på dagtid.

Ikke tenk at du skal sove når du legger deg. Bare avfinn deg med at det kan være vanskelig så det gidder du ikke prøve på en gang. Bare lukk øynene og slapp av. Dagdrøm om hva du vil gjøre neste frihelg eller neste ferie. Ofte vil du da slappe av slik at du faktisk sovner.

Anonymkode: f0ee2...6b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...