Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verden er i endring og jeg vil kun date «våkne» menn som forstår hvordan ting faktisk henger sammen i verden..

Men hvor finner man dem? 

Anonymkode: f7ff1...56f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg kunne vært en god forretningside. Dating-app for woke people. Så kan de sulle for seg selv og vi vanlige folk slipper å ha så mye med dem å gjøre.

Anonymkode: 715fc...e12

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva slags folk er det du vil møte da? De som er woke? Eller de som har tatt the red pill? 

Anonymkode: 14c98...9d7

• Liker 2
Skrevet

Haha… woke og «våken» er to VIDT forskjellige ting da! 
Woke er det siste jeg vil ha!!!

ta

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

ta

Vi kan jo ikke gi deg et svar hvis du ikke forklarer hva du legger i "våken" og hvilken verdensoppfatning du mener din partner må ha.

Anonymkode: 715fc...e12

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

🤣 jeg er så glad du skrev dette, jeg var akkurat til å foreslå facebook for der finner man mange "woke" menn (gubber??) 

Anonymkode: fe3e7...5a8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ta

www.whitedate.net der er det nok en del likesinnede, men de er gjerne langt unna da.

Anonymkode: 14c98...9d7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

ta

Så konspirasjonsteoretikere altså? Den er vrien, de seriøse lever jo offgrid, men du kan sikkert finne noen wannabes på antivax eller prorussiske sider på face. 

Anonymkode: 71674...d98

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Verden er i endring og jeg vil kun date «våkne» menn som forstår hvordan ting faktisk henger sammen i verden..

Men hvor finner man dem? 

4chan.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Men hvor finner man dem? 

Det finnes en restaurant hvor folk møtes, de som aldri sover. De tilbyr fyrstikker til å holde øynene oppe og kutter opp løk til deg så du får fart på øynene hvis de får lyst til å bli dovne.

Anonymkode: 59dd1...47f

• Liker 1
Skrevet

Mener du «woke» eller «redpill»?

Anonymkode: 1d143...d36

• Liker 1
Skrevet

Du gir ikke akkurat mye å gå på. Finn de fora der dine likesinnede henger, ha et inviterende profilbilde, og at du er singel. Ta kontakt med aktuelle brukere selv også.  

Anonymkode: 83cb9...53f

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Mener du «woke» eller «redpill»?

«Redpill» ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvor finner man dem? 

Jeg klarer å finne oppegående og sammfunnsengasjerte menn på alle datingplattformer, det går bare på å være tydelig på hva du ønsker deg og å sortere profilene. Er du såkalt "våken" selv så burde du ikke ha problem med å finne dem.

Anonymkode: 7a0fc...3ef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

«Redpill» ☺️

Hva betyr det i praksis? Ja jeg vet jeg kan google, men siden du nå er her..

Anonymkode: c9917...8fe

Skrevet

Hva legger du i det? 

Jeg oppfatter at de som kaller seg selv woke nå til dags egentlig bare er noen sulliker som har sett litt for mange YouTube videoer og som egentlig ikke har noen politisk eller samfunnskritisk INNSIKT annet enn at de påstår at alt er en illusjon og at alle andre er blinde sauer. Når man spør hva de står for og mener så er noe av det første de sier at de ikke liker at alt skal være så PK politisk korrekt i dag og at folk er dumme. Ok, hva er for politisk for korrekt og hvorfor er folk dumme da spør man tilbake, nei de skjønner ikke at noen er så dumme å tror på politikere og syns at krenkehysteriet har gått for langt for nå kan man ikke engang være "innvandringskritisk" eller sjekke opp damer lenger svarer de.

Ok men det er ikke noe "woke" med det. De som kaller seg woke i dag er mer closed minded enn folk som ikke kaller seg woke. Om man har "gjennomskuet matrixen" så ok men hva gjør du annet enn å klage på hvordan samfunnet er og hvor dumme alle andre er? 

Jeg vil si at en person som faktisk gjør noe, er med i organisasjoner for miljø som extinction rebellion, feministiske og revolusjonære grupper, dyrevernsgrupper, antipedofilgrupper, white hats hackere etc og faktisk er en aktivist som utretter noe og har en ordentlig INNSIKT er mer våken enn de som har sett noen videoer om chemitrails og agenda21 på YouTube men ikke utretter noe annet enn å hate på andre som liksom er "sauer". 

For å svare på spørsmålet ditt så fins alle type folk på helt vanlige datingapper og mange fler enn du tror er både samfunnsengasjerte og spirituelle, det merker man alltid når man tar opp emnet at mange slenger seg på men få tør å være første som tar det opp fordi de tror at ingen andre bryr seg. Bare skriv i profilen din hva slags interesser du vil at partneren din skal ha, hadde ikke brukt betegnelsen woke men beskrevet i ord hva du legger i "woke". 

Anonymkode: 2e69c...9b8

• Liker 1
Skrevet

Er ikke Charter-Svein ledig på markedet? Hvis ikke henger det jo en del "våkne" på samfunnsforumene her inne.

Anonymkode: a9f45...49e

Skrevet
2 hours ago, Reign said:

4chan.

endchan.

Anonymkode: fa10c...644

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men hvor finner man dem? 

Blir nysgjerrig på din definisjon av våken. Hvordan eksakt henger ting i verden sammen i dine øyne? Ta deg gjerne tid til å forklare grundig 

Anonymkode: 2e69c...9b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

«Redpill» ☺️

Her er jeg 😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...