AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Del Skrevet 10. oktober 2022 Hei. Jeg er som overskriften sier innkalt til utredning for infertilitet sammen med partner. Vi har vært hos private å fått konstantert at vi sansynligvis trenger hjelp. Etter vi ble godkjent til utredning i det private ble jeg gravid. Først skulle vi ha første time i slutten av året, men nå kom altså innkallingen. Vi tenkte, etter råd fra legen, at vi skulle gi beskjed etter uke 12, men nå har vi fått time i uke 11. I tillegg har jeg første ultralyd dagen etter timen, og jeg kjenner hvertfall at det er godt å kunne få gjort unna den ultralyden før vi avlyser behandling. Det er noe med å vite at alt står bra til. Ultralyden tas også gjennom det private. Nå vurderer vi å be om utsettelse på timen, ved å si at datoen ikke passer. Men jeg er så usikker på om det er moralsk riktig å gjøre. Spesielt mtp at vi forhåpentligvis ender opp med å si ifra at jeg er blitt gravid. Hva tenker dere her inne? Dette er første gang jeg er gravid og jeg har ingenting som tyder på at jeg har høyere sjanse for spontanabort i utgangspunktet, men for meg er redselen stor for å si ifra meg denne timen for så å få beskjed dagen etter om at det ikke er noe liv. Anonymkode: cf202...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 10. oktober 2022 #2 Del Skrevet 10. oktober 2022 Jeg ville tenkt kun på meg selv. Utsatt timen for siden avlyse etter uke 12 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Del Skrevet 10. oktober 2022 Utsett timen uten å forklare. Bare si at dere ønsker å utsette en måned fordi det ikke passer. Anonymkode: 8a853...9d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Del Skrevet 10. oktober 2022 Det er ikke umoralsk å utsette timen🥰 Det hadde jeg gjort uten å tvile😊 Anonymkode: 3735c...383 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 10. oktober 2022 #5 Del Skrevet 10. oktober 2022 Hvordan skulle det være umoralsk egentlig? Si fra med det samme, så innkaller de noen andre til den timen og dere får ny time om en måneds tid, det er jo bare vinn-vinn! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Del Skrevet 11. oktober 2022 supernova_87 skrev (7 timer siden): Hvordan skulle det være umoralsk egentlig? Si fra med det samme, så innkaller de noen andre til den timen og dere får ny time om en måneds tid, det er jo bare vinn-vinn! 🙂 Jeg føler det er det fordi jeg vet jeg er gravid og har fått det til uten hjelp. Men veldig godt at dere er flere som mener jeg bare skal utsette. Har gjort det nå og fått time tre uker senere. Tusen takk for svar! Dere er gode å ha i slike situasjoner, da det ikke er så mange andre å rådføre seg med. ❤️ Anonymkode: cf202...9de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 11. oktober 2022 #7 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg føler det er det fordi jeg vet jeg er gravid og har fått det til uten hjelp. Men veldig godt at dere er flere som mener jeg bare skal utsette. Har gjort det nå og fått time tre uker senere. Tusen takk for svar! Dere er gode å ha i slike situasjoner, da det ikke er så mange andre å rådføre seg med. ❤️ Anonymkode: cf202...9de Så bra at du gjorde det sånn ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 11. oktober 2022 #8 Del Skrevet 11. oktober 2022 God løsning💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå