Gå til innhold

Hvordan bli mer tilnærmelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 30-årene og har vært i svært få forhold. Jeg vet ikke helt hvorfor, jeg ser helt okei ut. Slank med former, blond og høy. Kler meg helt normalt, ofte trange topper og bukser som fremhever kroppen litt. Bruker ikke ofte hæler ettersom jeg er 178 høy og blir så vanvittig høy med dem. Jeg har hatt briller hele livet, men har nettopp slutta med dem for å prøve og se mer attraktiv ut. 

jeg føler jeg alltid har vært en dame ingen er interessert i? Ikke en gang på byen får jeg oppmerksomhet av andre enn de som er så fulle at de knapt kan stå på beina. På lørdag for eksempel gikk jeg med utringning, kort skjørt og lårhøye støvletter. Sminker meg pent, har håret i orden osv. 

Aldri vært sjekka opp på byen av en full, men ikke helt sveiseblind fyr. Hva er greia? Hva kan jeg gjøre? Noen ganger har jeg jo lyst til å bare være med en random fyr hjem og ha sex uten noe mer, men jeg blir jo ikke forsøkt sjekka opp en gang? Ikke engang da jeg var 18 opplevde jeg det. 

De eneste mennene jeg ender opp med å snakke med på byen er i forhold, og de er ikke ute etter noe gøy annet enn noen å prate med 😄 Er jeg bare "ufarlig" og utstråler for mye "ordentlig" til å prøve seg på? Eller er jeg bare bunnslam? Synes ikke jeg ser noe verre ut enn venninnene mine som alltid klarer å få med seg noen hjem, treffe noen på byen, osv., men 😄 

Er det noen damer dere menn bare unngår? 

Anonymkode: 238e6...f3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bli mer aktiv selv. Du kan ikke forvente å passivt bli "sjekka opp". Ta initiativ og prat med menn, og vær hyggelig. Ikke verre enn det egentlig.

Når du tar initiativ viser du at du potensielt kan være interessert i noe

Anonymkode: a63a3...09a

• Liker 2
Skrevet

Jeg for min del synes ikke utringing, kortskjørt OG lårhøye støvletter er spesielt attraktivt på en dame i 30-årene... Og synes det utstråler det stikk motsatte enn "ordentlig". 

Men min erfaring er at det å være tilnærmelig handler mer om utstråling enn hvor mye hud/kropp du viser. 
Altså, mer enn kun utseende... Jeg er liten, slank, men omtrent uten former, og kler meg ofte i helt vanlig skinny jeans og t-skjorte. Kan noen gang bruke litt utringning, men det er ikke spesielt fremtredende med min a-cup! 
Men absolutt aldri både utringning og kort skjørt!! 
De gangene jeg bruker kort kjole er det med lange ermer og uten utringing, eller med en cardigan over. 

Anonymkode: 10fb6...eea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må bli mer aktiv selv. Du kan ikke forvente å passivt bli "sjekka opp". Ta initiativ og prat med menn, og vær hyggelig. Ikke verre enn det egentlig.

Når du tar initiativ viser du at du potensielt kan være interessert i noe

Men jeg er jo det, jeg tar jo kontakt med menn jeg og, men de er stort sett alltid i forhold. 

Er det ikke rart å være så "gammel" og aldri blitt sjekka opp? Som ei helt normal dame? Vennene mine blir jo "passivt" sjekka opp hele tida? Jeg føler det er noe med meg, men jeg skjønner liksom ikke helt hva. Jeg har det veldig koselig med de mennene jeg ender opp med å snakke med, så det er ikke sånn at jeg er helt rar sosialt heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg for min del synes ikke utringing, kortskjørt OG lårhøye støvletter er spesielt attraktivt på en dame i 30-årene... Og synes det utstråler det stikk motsatte enn "ordentlig". 

Men min erfaring er at det å være tilnærmelig handler mer om utstråling enn hvor mye hud/kropp du viser. 
Altså, mer enn kun utseende... Jeg er liten, slank, men omtrent uten former, og kler meg ofte i helt vanlig skinny jeans og t-skjorte. Kan noen gang bruke litt utringning, men det er ikke spesielt fremtredende med min a-cup! 
Men absolutt aldri både utringning og kort skjørt!! 
De gangene jeg bruker kort kjole er det med lange ermer og uten utringing, eller med en cardigan over. 

Anonymkode: 10fb6...eea

Det er sjelden jeg går for begge deler, det er første gangen jeg har gått med utringning. Jeg tenkte på lørdag å teste om det hjalp 😄 Men det gjorde ikke det altså. Tenkte å sjekke om det var på grunn av at jeg har vært litt mer "tilkneppet" før, men det hjalp altså ikke å servere alt på sølvfat heller 😄 

Skrevet

Og er litt derfor jeg lager denne tråden, jeg føler jeg kunne gått naken uten at en singel mann hadde prøvd seg 😄 

Skrevet

Menn tiltrekkes av utstråling, ikke hva du går med.

Anonymkode: cbcbc...42e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Menn tiltrekkes av utstråling, ikke hva du går med.

Anonymkode: cbcbc...42e

Og dette er medfødt eller? Hva gir utstråling? Jeg smiler til alle og er alltid i godt humør. 

Skrevet

Og dette er medfødt eller? Hva gir utstråling? Jeg smiler til alle og er alltid i godt humør. 

Dette hørtes mer aggressivt ut enn det var meningen 😄 Men er oppriktig nysgjerrig, hva "er" utstråling? 

Skrevet

Har heller aldri blitt sjekket opp eller sjekket opp andre. Er mann. 

Anonymkode: 88f5b...af2

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Men jeg er jo det, jeg tar jo kontakt med menn jeg og, men de er stort sett alltid i forhold. 

De fleste menn i passende alder for deg er jo i forhold, så det er kanskje ikke så rart det blir sånn. Og de som ikke er i forhold tar du ikke kontakt med da tydeligvis, sikkert av ulike grunner.

De fleste menn i din aldersgruppe er i forhold, og de færreste menn går rundt og sjekker opp damer. Så du må nok bare fortsett å prøve. Litt uvanlig å høre at du ønsker mer oppmerksomhet da, de aller fleste kvinner ønsker jo det motsatte 😄

Skrevet

De fleste menn i passende alder for deg er jo i forhold, så det er kanskje ikke så rart det blir sånn. Og de som ikke er i forhold tar du ikke kontakt med da tydeligvis, sikkert av ulike grunner.

De fleste menn i din aldersgruppe er i forhold, og de færreste menn går rundt og sjekker opp damer. Så du må nok bare fortsett å prøve. Litt uvanlig å høre at du ønsker mer oppmerksomhet da, de aller fleste kvinner ønsker jo det motsatte 😄

Haha ja, det er jo det jeg synes er rart. Hvorfor får jeg ikke oppmerksomhet? Hva er "galt" med meg? 😄 Alt jeg hører fra andre damer er at det er så slitsomt på byen, eller at menn synes damer er så lite "villige", men her har de altså en villig dame som aldri blir kontaktet 😄 Kan ikke akkurat gå med skilt heller, jeg trodde utringning med H-cup snakket sitt tydelige språk, men tydeligvis ikke 🙈

Ja, jeg vet jo at det er større sjanse for å treffe på en mann i forhold. Og jeg liker jo å treffe og prate med fremmede uansett, så jeg koser meg jo likevel, men en og annen gang skulle jeg ønske jeg kunne finne noen som det gikk an å flørte med og kanskje gjøre noe gøy med 😄 

Skrevet

Jeg er ikke penere enn gjennomsnittet, men blir sjekket opp omtrent uansett hvor jeg går (på byen og lignende arenaer, ikke på Rema liksom), selv om jeg går i joggebukser. Kvinner er også ofte veldig interesserte i å prate med meg, egentlig virker alle gira på å bli kjent. 

Jeg er nemlig en ekstremt ekstrovert person som ikke kan småprate. Hvis noen spør meg hvordan jeg har det, svarer jeg dønn ærlig selv om jeg aldri har sett den andre før. Jeg viser følelser i alle retninger og spør folk om hva enn jeg lurer på. "Hei, har du noen gang sovna utendørs?" husker jeg at jeg starta en samtale med. Plutselig var jeg venner med alle i den gjengen. 

Jeg har faktisk slitt meg så ut på å være sosial at jeg nå har isolert meg siden første lockdown, med minimalt uteliv og sånt. Jeg blir så aktivert av det at jeg blir dårlig av det.

Mitt råd til deg, er å ikke prøve å være noe du ikke er. Hvis du har det dritt, si at du har det dritt. Skyt inn i samtaler, si hva enn som er i hodet ditt. Noen vil ikke like det, sånn er det alltid, men de fleste blir glade og åpne av det. Lykke til.

Anonymkode: e548b...fe2

Skrevet

Dette er veldig vanskelig, uten å ha sett deg, og det miljøet du vanker i. Kanskje er det noe som er litt off, eller at du virker lukket og utilgjengelig? Hvis du går på typiske sjekkesteder, så er det jo litt underlig?  Jeg ville heller ha fokusert på å bytte miljø, og steder du går på. Steder du kan bli kjent med edru menn. 

Anonymkode: 986d0...65c

Skrevet

Jeg er ikke penere enn gjennomsnittet, men blir sjekket opp omtrent uansett hvor jeg går (på byen og lignende arenaer, ikke på Rema liksom), selv om jeg går i joggebukser. Kvinner er også ofte veldig interesserte i å prate med meg, egentlig virker alle gira på å bli kjent. 

Jeg er nemlig en ekstremt ekstrovert person som ikke kan småprate. Hvis noen spør meg hvordan jeg har det, svarer jeg dønn ærlig selv om jeg aldri har sett den andre før. Jeg viser følelser i alle retninger og spør folk om hva enn jeg lurer på. "Hei, har du noen gang sovna utendørs?" husker jeg at jeg starta en samtale med. Plutselig var jeg venner med alle i den gjengen. 

Jeg har faktisk slitt meg så ut på å være sosial at jeg nå har isolert meg siden første lockdown, med minimalt uteliv og sånt. Jeg blir så aktivert av det at jeg blir dårlig av det.

Mitt råd til deg, er å ikke prøve å være noe du ikke er. Hvis du har det dritt, si at du har det dritt. Skyt inn i samtaler, si hva enn som er i hodet ditt. Noen vil ikke like det, sånn er det alltid, men de fleste blir glade og åpne av det. Lykke til.

Anonymkode: e548b...fe2

Takk for tips :) Jeg er en veldig ærlig og åpen person, jeg vil jo at folk skal like meg for den jeg er. Problemet jeg har er vel mer at jeg ikke blir kontaktet i det hele tatt. Med mindre mannen er i et forhold og trenger en samtalepartner og ikke noe mer :)

Skrevet

Dette er veldig vanskelig, uten å ha sett deg, og det miljøet du vanker i. Kanskje er det noe som er litt off, eller at du virker lukket og utilgjengelig? Hvis du går på typiske sjekkesteder, så er det jo litt underlig?  Jeg ville heller ha fokusert på å bytte miljø, og steder du går på. Steder du kan bli kjent med edru menn. 

Anonymkode: 986d0...65c

Tja, mulig jeg er på feil steder? Og ja, kanskje jeg virker lukket og utilgjengelig, men jeg er jo ikke det 😄 

Jeg er en del ute på hobbyer og ignende, og jeg kommer alltid i prat med folk, men blir aldri flørtet med av noen eller noe sånt. Jeg kan jo flørte selv om jeg er interessert, men jeg får ikke respons. Og det er jo sikkert fordi de ikke er interesserte, men jeg må ha veldig uflaks der da 😄 

Skrevet

Du må jobbe med din sexyness. Menn tiltrekkes av vennlighet og at de finner kvinner seksuelt attraktive. 

En flott venninne av meg hadde samme problemet. Menn syntes hun var søt, men ble ikke tiltrukket/interessert. Jeg og en annen venninne har aldri hatt det problemet, men vi er begge veldig seksuelle av oss, og det ser menn i alt fra blikk til bevegelser. Mulig de lukter det også. 

Uansett, vi påpekte at det var hva som manglet. Istedenfor å stå trygt og stolt i sin seksualitet bar hun på en del skam og hemninger, som i motsetning til vår seksuelle utstråling ga henne en aseksuell og kald presentasjon menn ikke ble tiltrukket av. Så vi ba henne jobbe med sin sexyness, og jobbe med å være stolt av å være en seksuell kvinner. 

I begynnelsen voldet dette henne utfordringer, og skam, hemninger og ønske om å avvise at dette hadde noe for seg fikk henne til å hevde at det var umulig. "Enten har man det eller ikke " sa hun. Likevel fortsatte hun å jobbe med seg selv, og plutselig løsnet det. Fra å være den søte kvinnen menn overså ble hun omsvermet. "Hva har du gjort?" lurte vi selvfølgelig på, og hun hadde først ikke lyst til å fortelle det, men etter litt kom sannheten frem. For å føle seg sexy og utstråle sensualitet onanerte hun litt før hun gikk ut. Ikke til tilfredsstillelse, men til å bli veldig kåt og lysten på mer. Dermed gikk hun ut med glød i øyne og kropp, og muligens også en duft menn ubevisst fanger opp. Det gjorde susen.

Vi mennesker er kanskje mer primitive enn vi liker å tenke over, og attraktivitet har mye med å bli seksuelt interessert å gjøre. Å fremstå som lite seksuell (tross sexy klær) medfører gjerne lite til ingen interesse. Menn blir tiltrukket av kvinners seksualitet, "glød", ikke bare utseende i seg selv. 

Da min venninne hadde knekket koden og kvittet seg med skam og hemninger i forhold til å ha seksuell glød kunne hun etterhvert stråle tilsvarende uten å onanere først. 

Selv om jeg var bevisst dette må jeg si at min venninnes utvikling og løsning på dette var interessant, spennende og tankevekkende. Noe mange kvinner sikkert burde være mer bevisst på, og istedenfor å være opptatt av å fremstå som "skikkelig " kan de få langt bedre respons av å være stolt av sin seksualitet og kvinnelige glød. Ikke av å dempe og skjulte den. Det er nok ikke helt uten grunn at enkelte kvinner har funnet ut at det å "parfyrmere"seg med egne kjønnsvæsker påvirker menn når de er på byen. Bare å gjøre dette sier jo noe om bevissthet i forhold til at det seksuelle har mye å si for interesse, og at man ikke er full av skam for egen seksualitet. 

Anonymkode: cfc6b...940

Skrevet

Du må jobbe med din sexyness. Menn tiltrekkes av vennlighet og at de finner kvinner seksuelt attraktive. 

En flott venninne av meg hadde samme problemet. Menn syntes hun var søt, men ble ikke tiltrukket/interessert. Jeg og en annen venninne har aldri hatt det problemet, men vi er begge veldig seksuelle av oss, og det ser menn i alt fra blikk til bevegelser. Mulig de lukter det også. 

Uansett, vi påpekte at det var hva som manglet. Istedenfor å stå trygt og stolt i sin seksualitet bar hun på en del skam og hemninger, som i motsetning til vår seksuelle utstråling ga henne en aseksuell og kald presentasjon menn ikke ble tiltrukket av. Så vi ba henne jobbe med sin sexyness, og jobbe med å være stolt av å være en seksuell kvinner. 

I begynnelsen voldet dette henne utfordringer, og skam, hemninger og ønske om å avvise at dette hadde noe for seg fikk henne til å hevde at det var umulig. "Enten har man det eller ikke " sa hun. Likevel fortsatte hun å jobbe med seg selv, og plutselig løsnet det. Fra å være den søte kvinnen menn overså ble hun omsvermet. "Hva har du gjort?" lurte vi selvfølgelig på, og hun hadde først ikke lyst til å fortelle det, men etter litt kom sannheten frem. For å føle seg sexy og utstråle sensualitet onanerte hun litt før hun gikk ut. Ikke til tilfredsstillelse, men til å bli veldig kåt og lysten på mer. Dermed gikk hun ut med glød i øyne og kropp, og muligens også en duft menn ubevisst fanger opp. Det gjorde susen.

Vi mennesker er kanskje mer primitive enn vi liker å tenke over, og attraktivitet har mye med å bli seksuelt interessert å gjøre. Å fremstå som lite seksuell (tross sexy klær) medfører gjerne lite til ingen interesse. Menn blir tiltrukket av kvinners seksualitet, "glød", ikke bare utseende i seg selv. 

Da min venninne hadde knekket koden og kvittet seg med skam og hemninger i forhold til å ha seksuell glød kunne hun etterhvert stråle tilsvarende uten å onanere først. 

Selv om jeg var bevisst dette må jeg si at min venninnes utvikling og løsning på dette var interessant, spennende og tankevekkende. Noe mange kvinner sikkert burde være mer bevisst på, og istedenfor å være opptatt av å fremstå som "skikkelig " kan de få langt bedre respons av å være stolt av sin seksualitet og kvinnelige glød. Ikke av å dempe og skjulte den. Det er nok ikke helt uten grunn at enkelte kvinner har funnet ut at det å "parfyrmere"seg med egne kjønnsvæsker påvirker menn når de er på byen. Bare å gjøre dette sier jo noe om bevissthet i forhold til at det seksuelle har mye å si for interesse, og at man ikke er full av skam for egen seksualitet. 

Anonymkode: cfc6b...940

Jeg ser poenget, det med å være en mer sensuell person.

Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre annerledes for å vise det frem. Jeg elsker sex, hadde gjerne hatt det hver dag og er ikke skamfull eller har noen hemninger i senga. Forstår ikke helt hvordan jeg skal få frem dette uten at det står i panna mi 😄 "KÅT" i panna hadde vel heller ikke fungert noe særlig 😄 

Ikke prøvd den trenden med "kjønnsvæsker" parfyme, kanskje det blir neste gang for å teste ut ettersom Pretty Woman-antrekket ikke funka 😄 

Skrevet

Høres veldig rart ut, TS. Jeg er 39 år og blir alltid sjekket opp ute. Alltid blitt. Mine venninner blir også sjekket opp. Enten tror jeg at du aldri går ut, eller så tror jeg at du ikke smiler.

Anonymkode: d3831...773

Skrevet

Høres veldig rart ut, TS. Jeg er 39 år og blir alltid sjekket opp ute. Alltid blitt. Mine venninner blir også sjekket opp. Enten tror jeg at du aldri går ut, eller så tror jeg at du ikke smiler.

Anonymkode: d3831...773

Haha, jeg gjør begge deler 🙈 Jeg skjønner det ikke selv, jeg skulle så ønske jeg kunne spurt noen om hvorfor. Men kan liksom ikke gå bort til en random fyr på byen og spørre hvorfor han ikke prøver seg heller 😄 

Den eneste som sjekka meg opp på lørdag da jeg var ute var en fyr som ikke klarte å prate ordentlig. Ble jo glad bare av det liksom 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...