AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Del Skrevet 10. oktober 2022 Det var stunder jeg kunne myrdet henne. Noen sanger har sanger har en tekst som er rimelig sykt uten kontekst. The Smiths er jo best på dette tror jeg🤣 Hvilke andre sanger er litt som denne? Men ikke fra The Smiths. Anonymkode: ae129...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Del Skrevet 10. oktober 2022 Guns n' Roses - Used to love her (but I had to kill her) Anonymkode: ec06e...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Guns n' Roses - Used to love her (but I had to kill her) Anonymkode: ec06e...e18 Ah - denne sangen er på min liste over misforståtte sangtekster.. Jeg gaulet alltid «I used to love her, but I had tequila»! 😂😂 Anonymkode: 4bc7b...ca5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Del Skrevet 10. oktober 2022 Ingen slår jo teksten til bobby Brown av Frank zappa. Jeg fikk helt hakeslepp da jeg leste teksten, da jeg, som sikkert omtrent alle andre på min alder, har sunget med på refrenget så lenge jeg kan huske. Og så bare diktet tekst videre. 😂 Anonymkode: 2d5ad...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen slår jo teksten til bobby Brown av Frank zappa. Jeg fikk helt hakeslepp da jeg leste teksten, da jeg, som sikkert omtrent alle andre på min alder, har sunget med på refrenget så lenge jeg kan huske. Og så bare diktet tekst videre. 😂 Anonymkode: 2d5ad...2f5 I've got a cheerleader here Wants to help with my paper Let her do all the work And maybe later I'll rape her Anonymkode: ae129...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå