Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig.. Håper barnet var adoptert, for jeg synes rett og slett det er sykt å få barn så gammel!

Skrevet
Merkelig.. Håper barnet var adoptert, for jeg synes rett og slett det er sykt å få barn så gammel!

Hva handlet tråden om egentlig? Glatt i dag? Dette var jo en skikkelig avsporing da......

Skrevet (endret)
Hva handlet tråden om egentlig? Glatt i dag? Dette var jo en skikkelig avsporing da......

Javel.. Så du ikke hva Frysepulver skrev under linken? Og uansett, hva så?

Endret av Aria
Skrevet

Er det en så stor forskjell på å få barnet selv og å adoptere det da? (bortsett fra at risikoen for at barnet blir født med sykdommer er større når man er eldre)

Man har jo likevel et barn, og jeg vil si at 55 er litt for gammelt til å få barn, uansett om det er adopsjon eller ikke.

Skrevet
Er det en så stor forskjell på å få barnet selv og å adoptere det da? (bortsett fra at risikoen for at barnet blir født med sykdommer er større når man er eldre)

Man har jo likevel et barn, og jeg vil si at 55 er litt for gammelt til å få barn, uansett om det er adopsjon eller ikke.

Det er sant, men nå hadde hun jo engang et barn, og jeg synes faktisk at det er bedre om det er adoptert.. Men er helt enig i at det i begge tilfeller er ille..

Skrevet
Det er sant, men nå hadde hun jo engang et barn, og jeg synes faktisk at det er bedre om det er adoptert.. Men er helt enig i at det i begge tilfeller er ille..

En debatt under lavmål....

Skrevet

Jeg tror du bare er missunnelig jeg, fordi menns evne til å få barn ikke begrenses av alder i like stor grad som for kvinner. :tunge1:

Skrevet

Ja, det er jo jævlig attraktivt å være så gammel og støl at man ikke greier å løfte sitt eget spedbarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...