AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Legge til på Facebook ? Eller insta? Alternativt sende melding på Facebook, men da er det alltid en fare for at han ikke får med seg meldingen 😕 Anonymkode: 06fe1...de7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Sende mld på fb. Man går notification når man får du melding i other innboksen "Noen prøver å få kontakt med deg" Anonymkode: c7d44...2bc
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Sende mld på fb. Man går notification når man får du melding i other innboksen "Noen prøver å få kontakt med deg" Anonymkode: c7d44...2bc Men av og til er det vanskelig å se de meldingene Anonymkode: 06fe1...de7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men av og til er det vanskelig å se de meldingene Anonymkode: 06fe1...de7 Nei Anonymkode: c7d44...2bc
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nei Anonymkode: c7d44...2bc Så du mener det er bedre å sende melding på Facebook enn for eksempel på Instagram? Anonymkode: 06fe1...de7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du mener det er bedre å sende melding på Facebook enn for eksempel på Instagram? Anonymkode: 06fe1...de7 Ja det mener jeg. Derfor skrev jeg det i første kommentaren min også. Anonymkode: c7d44...2bc
Million Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Nei Anonymkode: c7d44...2bc Jo. Jeg har fått mange meldinger fra ukjente opp igjennom årene på FB, og ikke en eneste gang er jeg blitt varslet om det så jeg får sett dem. Når jeg en sjelden gang klikker meg frem til den siden fordi jeg kommer på at den finnes tilfeldigvis, finner jeg flere måneder gamle meldinger som jeg aldri har fått beskjed om. Det har antageligvis med innstillinger å gjøre, siden det er ulikt. Men hvilke innstillinger aner jeg ikke, og jeg gidder ikke bruke tid på å lete gjennom hele Facebook for å finne ut hvordan jeg kan få beskjed om at Mustafa fra Tyrkia eller noe prøver å sende meg en melding om at han så mitt vakre ansikt på et bilde og nå vil erklære sin udødelige kjærlighet for meg. TS; hvorfor må det være i sosiale medier du sender melding? Kan du ikke sende en melding direkte til mobilnummeret hans, på sms? Da får han den jo garantert. Endret 10. oktober 2022 av Million 2
Måneskinn Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg opplever at det er litt opp og ned med det der. Noen havner rett i spam-boksen og jeg får ikke beskjed om det, mens andre ganger får jeg sånn varsel om at "xx prøver å sende deg en melding". Så du kan jo håpe at du er i den kategorien da, ts eller, hvis vedkommende står oppført i 1881 hvorfor ikke sms? Da er det jo garantert at det kommer frem
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 Million skrev (7 minutter siden): Jo. Jeg har fått mange meldinger fra ukjente opp igjennom årene på FB, og ikke en eneste gang er jeg blitt varslet om det så jeg får sett dem. Når jeg en sjelden gang klikker meg frem til den siden fordi jeg kommer på at den finnes tilfeldigvis, finner jeg flere måneder gamle meldinger som jeg aldri har fått beskjed om. Det har antageligvis med innstillinger å gjøre, siden det er ulikt. Men hvilke innstillinger aner jeg ikke, og jeg gidder ikke bruke tid på å lete gjennom hele Facebook for å finne ut hvordan jeg kan få beskjed om at Mustafa fra Tyrkia eller noe prøver å sende meg en melding om at han så mitt vakre ansikt på et bilde og nå vil erklære sin udødelige kjærlighet for meg. TS; hvorfor må det være i sosiale medier du sender melding? Kan du ikke sende en melding direkte til mobilnummeret hans, på sms? Da får han den jo garantert. Nei altså det er to forskjellige other innbokser, den ene er spam og da får man ikke melding. Hvis det er fra brukere som bare sender sånn "jeg er en singel jente trykk på denne linken for å bli kjent", men hvis det er fra en ekte profil som ikke er merket som spam så skal man få notification. Anonymkode: c7d44...2bc
Million Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei altså det er to forskjellige other innbokser, den ene er spam og da får man ikke melding. Hvis det er fra brukere som bare sender sånn "jeg er en singel jente trykk på denne linken for å bli kjent", men hvis det er fra en ekte profil som ikke er merket som spam så skal man få notification. Anonymkode: c7d44...2bc Jeg har fått meldinger fra folk jeg har solgt ting til på Facebook salgsgrupper også, med ekte FB profiler, men fikk ikke notification da heller, så nei, det funker ikke hos meg. Uansett, det kan være helt riktig det ts sier, at det er ikke sikkert mottakeren verken ser eller får beskjed om at det er kommet inn en melding. Selv fra en ekte FB profil. Endret 10. oktober 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 Ikke send på fb. Jeg hadde masse meldinger der som var 1 år og eldre fra totalt ukjente mennesker. Jeg oppdaget det ved en tilfeldighet. Send sms eller på insta. Anonymkode: d68cf...ded
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke send på fb. Jeg hadde masse meldinger der som var 1 år og eldre fra totalt ukjente mennesker. Jeg oppdaget det ved en tilfeldighet. Send sms eller på insta. Anonymkode: d68cf...ded Usikker på insta også, av og til er det vanskelig å se meldingene der også Anonymkode: 06fe1...de7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #13 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 14.38): Sende mld på fb. Man går notification når man får du melding i other innboksen "Noen prøver å få kontakt med deg" Anonymkode: c7d44...2bc Jeg har ikke alltid fått notification på det. Og ikke alle er inne å sjekker notifications hele tiden. Tidligere sjekket jeg det hele tiden, og scrollet masse, nå åpner jeg facebook 2-3 ganger i måneden. Og har i senere tid slått av det meste av notifications utenom når noen legger meg til eller jeg blir tagget i noe. Anonymkode: 7f98e...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå