Gå til innhold

Dere som fødte nr1 raskt (ikke stormfødsel), hvordan gikk fødsel nr2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok første fødsel? Både fra start og ved aktiv fødsel? Og hvordan var det med nestemann?

Anonymkode: 78a16...bc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 timer fra første ri med førstemann og 3 timer med andremann😊👍 usikker på aktiv fødsel, husker ikke helt. 3 vs 2 timer kanskje? Andremann kom på tre press i hvert fall, måtte vente en pressrie også. 

Anonymkode: 3be58...f47

Skrevet

5 timer med første. 18 år gammel. 

3 døgn med nummer 2. 32 år gammel. 

Søsteren fødte på 4 timer med første, 2 timer fra første rie med nr 2 og tvillingene kom spontant i uke 36 på under en time. Hjemmefødsel med ambulanse og jordmor og hele styret. (Bodde heldigvis nært sykehuset så de sendte jordmor med ambulanse). 

Anonymkode: c1f0d...afd

Skrevet

Førstemann: rier i to døgn, åpningsfasen varte i 8 timer, pressriene 15 minutter.

Andremann: rier i ett døgn, aktiv fødsel én time og pressrier i 5 minutter. 

To friske og fine unger😊

Anonymkode: 158ca...41d

Skrevet

1: 4 timer aktiv

2: Fra begynnelse til slutt: 45 min. Hjemme

Anonymkode: fa7eb...45a

Skrevet

1. 12 timer rier/8 timer hvor jeg var sikker på at det var rier, 4 timer på sykehuset, 3 timer aktiv fødsel, ca 20 min pressfase. 

2. 8 timer rier, 4 timer på sykehuset, halvannen time aktiv fødsel, fire pressrier (kom som ei kule på rie nr fire når de bare fikk tatt vannet).

Anonymkode: 06027...399

Skrevet

Første var fire timer i aktiv fødsel på sykehuset (5cm). Så kanskje fem timer inkludert hjemme. Andre kom på under to timer fra første rie

Anonymkode: acc5b...63b

Skrevet

1. rier i 14timer, aktivfødsel 3timer

2. rier i 4,5 time, aktivfødsel 42min

Skrevet

Nr 1. de sjekka ikke før det var full åpning, men 7t fra første rie, de mente det kunne gått fortere under andre forhold (fikk «sovedose», innsovningstablett og morfin, skjønte ikke at pressriene var i gang)

Nr 2. 45 minutter fra første rie. 

Anonymkode: 53391...bf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...