Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Skal dere jobbe i julen? Selv skal jeg jobbe endel, men skal ta meg tid til å kose meg også. Er fortsatt student, så jeg har ingen valg. Hva med dere, skal dere jobbe i julen, og i tilfelle hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg skal ikke jobbe, derimot skal jeg på besøksturné i hjemlandet...

Skrevet (endret)

Jobber senvakt julaften, og tidligvakt 1. juledag.

Endret av Ugla
Skrevet

Jeg har fri julaften og 1.juledag (+F1 dag på 2. andre, så fri med betaling...he he) SÅ er det full jobbing frem til 2 januar, men har heldigvis formiddagsvakt på nyttårsaften+ettermiddagsvak 1. nyttårsdag. Synes det er greit å jobbe jeg, tjener en del på. SÅ jobber jeg i en bolig for utviklingshemmede, så vi koser oss og feirer jul der med beboerne.

Skrevet

Jeg skal ikke jobbe på røde dager, men det er mulig jeg må jobbe på dagene som kommer i mellom. Men da er det bare 4 timers arbeidsdag og jeg begynner ikke før klokken 10, så det kommer sikkert til å gå bra! Men håper selvsagt at jeg kan ta meg fri!

Skrevet

Skal jobbe lille julaften. Jobber i barnehage så vi er jo stengt tom 2.juledag. Så skal jeg ha ferie i romjulen! HURRA! Det skal bli en deilig jul

Skrevet

Heisann....

Ja, jeg skal jobb i jula, seinvakt julaften og tidligvakt 1. juledag. Og så blir det el noen dager i romjula. Sånn er det bare for oss som jobber i helsevesenet! :)

Skrevet

Nope.

Jeg har fått innvilget "drømmefri" fom 23. des tom 2. januar

Skrevet

nope, jeg skal tre uker til sør afrika og bare slappe av. hadde ikke noe sommer ferie, så vi tar igjen litt nå. det skal bli så deilig. vi reiser om litt over en uke...jippi.......... :hoppe:

Skrevet

jess.. f.o.m 23. til 1.1 med bare 1.juledag fri.. "jippi.."

Skrevet
nope, jeg skal tre uker til sør afrika og bare slappe av. hadde ikke noe sommer ferie, så vi tar igjen litt nå. det skal bli så deilig. vi reiser om litt over en uke...jippi.......... :hoppe:

Å, heldiggrisen ... Sør-Afrika er flott!

Jeg har fri i romjulen, men stikker innom jobben om jeg må.

Skrevet

Nope. Jobbet julen i fjor, så i år har jeg fri :) Jippi! Skal kose meg "nordafor" hos familien helt fra den 22. til 6.juledag. Da reiser vi hjem hit sammen med pappa og han feirer nyttår sammen med oss. Har ikke gledet meg sånn til jul på maaaaange år, jeg... :)

Skrevet

Jeg er lærer jeg, så fra og med 21. desember og til over nyåret har jeg fri:).

Jeg ser så utrolig fram til ferie og avslapning!

Skrevet

Nei, heldigvis. For første gang på tre år skal jeg ha ferie i romjulen! Gleder meg! :hoppe:

Skrevet

Ja, jeg skal jobbe... :sur: men bare hverdager fra 8-4.

Skrevet

Nei skal ha fri hele julen som vanlig. Har enda ikke jobbet i mellomjula siden jeg begynte å jobbe for 9 år siden :)

Skrevet

Skal jobbe alle ikke-røde dager, untatt 30. desember. Har ikke så veldig imot det, egentlig.

Skrevet

Har fri på julaften :hoppe:

Skal jobbe hele mellomjula da.

Skrevet (endret)

*2 ganger :sjenert: *

Endret av monja
Skrevet

Jeg jobber i skolen, og har lang fri sånn som elevene. Hurra!

Men så har jeg jo jobbet litt ekstra hver uke for å få avspasseringstimer nok også da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...