AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg har plutselig (den siste uken) begynt å få noen svakt rødlig/lys brune linjer rundt om kring på kroppen. Hadde først kun på den ene armen, så på den andre armen, og nå også på magen. Man kan ikke kjenne disse linjene, det er nesten som pigmentflekker bare at de dannes som streker. Det er ikke lymfangitt/sepsis, for det har jeg hatt før og det så helt annerledes ut. Og det er ikke strekkmerker, jeg har ikke hatt noen endringer i vekten. Trodde først det bare var merker etter klær, men det var det heller ikke. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 42d6e...7c3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Nei, tror du skal oppsøke lege Anonymkode: c44ec...fde
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, tror du skal oppsøke lege Anonymkode: c44ec...fde Jeg er redd for å plage legen, er så mange her inne som klager over at folk oppsøker legen for småting. Vil jo ikke være en av dem. Så derfor jeg først vil vite om noen har opplevd dette og om det er grunn til å oppsøke lege. Anonymkode: 42d6e...7c3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 For meg ser dette ut som strekkmerke. Sett folk som har hatt dette under overarmen, typisk strekkmerke. Anonymkode: 1f745...41b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 Ikke noe uvanlig nei. Er du paranoid kan du gå til en hudlege privat. Anonymkode: 3e109...2a5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke noe uvanlig nei. Er du paranoid kan du gå til en hudlege privat. Anonymkode: 3e109...2a5 Hvis det ikke er noe uvanlig så er det jo ikke grunn til å oppsøke lege. Var bare det jeg ville vite Anonymkode: 42d6e...7c3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For meg ser dette ut som strekkmerke. Sett folk som har hatt dette under overarmen, typisk strekkmerke. Anonymkode: 1f745...41b Kan man få strekkmerker med en stabil vekt? Anonymkode: 42d6e...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå