AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Hei, jeg er en kvinne i midten av 20-årene som er sammen med en jevnaldrende mann. Han tok opp for et års tid siden at han synes det var trist at vi ikke hadde mer sex i forholdet, og da hadde vi sex en gang hver tredje uke ca. Han sa han var såret av å få avvisninger og at han hadde et større behov enn som så, og lurte på hva vi kunne gjøre med dette. Jeg mener ingenting skulle endres i måten vi gjorde ting på, og ingenting er heller endret med sexlivet etter han tok opp dette. Nå har han til og med begynt å avvise meg. Jeg legger merke til at han ofte tar avstand og virker isolert og irritert/sur over lang tid, og i tillegg skal det lite til for å "vippe han av pinnen" når han først er glad. Er dette greit? Skal man akseptere dette? Anonymkode: 87388...a35
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Terningkast 2, prøv igjen Anonymkode: e65c0...e73 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 Er du seriøs? Anonymkode: f596f...697
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, jeg er en kvinne i midten av 20-årene som er sammen med en jevnaldrende mann. Han tok opp for et års tid siden at han synes det var trist at vi ikke hadde mer sex i forholdet, og da hadde vi sex en gang hver tredje uke ca. Han sa han var såret av å få avvisninger og at han hadde et større behov enn som så, og lurte på hva vi kunne gjøre med dette. Jeg mener ingenting skulle endres i måten vi gjorde ting på, og ingenting er heller endret med sexlivet etter han tok opp dette. Nå har han til og med begynt å avvise meg. Jeg legger merke til at han ofte tar avstand og virker isolert og irritert/sur over lang tid, og i tillegg skal det lite til for å "vippe han av pinnen" når han først er glad. Er dette greit? Skal man akseptere dette? Anonymkode: 87388...a35 Sex må være en felles interesse der begge må gi og ta. Man kan legge til rette for å komme i stemning. Legge til rette for å vise hverandre den omsorg og respekt som må til for å ha lyst. Man skylder ikke sex. Man er ikke forpliktet til å ha sex. Ingen kan tvinges til å ha lyst. Mas om sex er drepen på all lyst. Sur partner er også drepen på all lyst. Anonymkode: 0595b...369
Isambard Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Ja, de fleste forventer nok sex når de går inn i et forhold. Det betyr ikke at noen kan kreve sex. Man kan avvise partneren, men man må tåle at vedkommende blir skuffet og at stemningen synker noen hakk. Ingen liker å bli avvist. Ikke TS heller, viser det seg. 3
Hmmm1 Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 kanskje prøve å se dette fra hans perspektiv? han har tydeligvis et større behov enn deg, og det virker som at du er lite imøtekommende for hans behov, du skylder han ikke tilfredstillelse på noen måte, men i et parhold er det viktig med gi og ta. Kanskje du kan suge han eller runke han? Hadde det vært meg så hadde jeg kommet til å forlatt deg om du var så selv sentrert 2 1
Resignert Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 1 gang hver tredje uke, i et forhold, ville vært helt uaktuelt den gang jeg var i 20 årene. Og i 30 og 40 årene. Etterhvert er man jo over 50, men ønsker jo likevel sex ofte. Hver tredje uke høres nitrist ut. Jeg ville anbefalt kjæresten til TS å gi opp et tilsynelatende dødfødt forhold, og prøve lykken hos damer som forhåpentligvis er mer velfungerende. 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 TS stå opp for deg selv. Be han ryke og reise om han er så jævla misfornøyd. Anonymkode: cdf33...b54
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 Gjør det slutt. Kjæresten din har det vondt i forholdet så dette er ikke liv laga. Finn deg en ny kjæreste som ikke bryr seg om sex. Det er nok av dem, men kjæresten din er ikke blant dem. Anonymkode: ecb82...5a1
MayorSantos Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, jeg er en kvinne i midten av 20-årene som er sammen med en jevnaldrende mann. Han tok opp for et års tid siden at han synes det var trist at vi ikke hadde mer sex i forholdet, og da hadde vi sex en gang hver tredje uke ca. Han sa han var såret av å få avvisninger og at han hadde et større behov enn som så, og lurte på hva vi kunne gjøre med dette. Jeg mener ingenting skulle endres i måten vi gjorde ting på, og ingenting er heller endret med sexlivet etter han tok opp dette. Nå har han til og med begynt å avvise meg. Jeg legger merke til at han ofte tar avstand og virker isolert og irritert/sur over lang tid, og i tillegg skal det lite til for å "vippe han av pinnen" når han først er glad. Virker som et ganske useriøst innlegg (er noe som skurrer) men svarer like vel; Om dere er i 20-årene og ikke har barn og har vært sammen i mindre en 7-8 år så vil jeg si at sex 17-18 ganger i året er ekstremt lite. Selv har jeg tre forhold bak meg og alle har hatt sex minst 10-12 ganger pr mnd. Altså rundt 100-140 ganger i året. Om min partner ville ha mye sex og jeg la meg på en gang hver 3.mnd så ville jeg ikke blitt overrasket om partner gikk fra meg/søkte utroskap. Man burde jo absolutt være med noen man matcher med. Virker som du og din partner missmatcher heftig på sexfronten ihvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: TS stå opp for deg selv. Be han ryke og reise om han er så jævla misfornøyd. Anonymkode: cdf33...b54 Gjør det ts. Og finn den en aseksuell mann i stedet. Lykke til med det. Anonymkode: 832cf...b70
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 Dere er ikke kompatible ts. Du liker knapt sex. Verken mann eller dame kan forlange noe. Men forvente kan de jo. Man forventer seg sex når man går inn i et forhold uten at det dermed står som eneste motivator. Hadde jeg vært han, ville du fått ultimatum. Åpent forhold eller ikke. Og hvis ikke, hadde jeg dumpet deg tvert! Anonymkode: 832cf...b70 1
feliek54 Skrevet 10. oktober 2022 #15 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, jeg er en kvinne i midten av 20-årene som er sammen med en jevnaldrende mann. Han tok opp for et års tid siden at han synes det var trist at vi ikke hadde mer sex i forholdet, og da hadde vi sex en gang hver tredje uke ca. Han sa han var såret av å få avvisninger og at han hadde et større behov enn som så, og lurte på hva vi kunne gjøre med dette. Jeg mener ingenting skulle endres i måten vi gjorde ting på, og ingenting er heller endret med sexlivet etter han tok opp dette. Nå har han til og med begynt å avvise meg. Jeg legger merke til at han ofte tar avstand og virker isolert og irritert/sur over lang tid, og i tillegg skal det lite til for å "vippe han av pinnen" når han først er glad. Er dette greit? Skal man akseptere dette? Anonymkode: 87388...a35 Det er viktig med en felles ønske om sex. Skal et forhold fungere så er sex en viktig del at begge ønsker ca. samme sex. hva som ønskes og hvor ofte. Klar mye annet er også viktig i et forhold. Felles interesser etc.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #16 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Terningkast 2, prøv igjen Anonymkode: e65c0...e73 Tja, veldig svak toer.. Anonymkode: 56f25...e92
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #17 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjør det ts. Og finn den en aseksuell mann i stedet. Lykke til med det. Anonymkode: 832cf...b70 Hva skal hun med en aseksuell mann? Hvor skriver TS at hun er aseksuell? Anonymkode: cdf33...b54
ClausSaus Skrevet 10. oktober 2022 #18 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, jeg er en kvinne i midten av 20-årene som er sammen med en jevnaldrende mann. Han tok opp for et års tid siden at han synes det var trist at vi ikke hadde mer sex i forholdet, og da hadde vi sex en gang hver tredje uke ca. Han sa han var såret av å få avvisninger og at han hadde et større behov enn som så, og lurte på hva vi kunne gjøre med dette. Jeg mener ingenting skulle endres i måten vi gjorde ting på, og ingenting er heller endret med sexlivet etter han tok opp dette. Nå har han til og med begynt å avvise meg. Jeg legger merke til at han ofte tar avstand og virker isolert og irritert/sur over lang tid, og i tillegg skal det lite til for å "vippe han av pinnen" når han først er glad. Er dette greit? Skal man akseptere dette? Anonymkode: 87388...a35 Man har de forventningene man har. Sex hver tredje uke blir ca 17 ganger i året. Grensen for såkalt "dødt soverom" går rundt 10 ganger i året. Nå er det selvsagt ingenting galt med at noen bare har sex en gang hver tredje uke dersom begge parter ønsker dette – for all del! Men dette er nok sjeldnere enn de fleste vil ønske, ihvertfall midt i 20-årene. Så det er ingenting "unormalt" ved forventningene hans. Personlig hadde jeg heller pakket sakene og sagt takk for laget. Å surmule fører ikke til noe som helst.
Bamseklemmer Skrevet 11. oktober 2022 #19 Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei, jeg er en kvinne i midten av 20-årene som er sammen med en jevnaldrende mann. Han tok opp for et års tid siden at han synes det var trist at vi ikke hadde mer sex i forholdet, og da hadde vi sex en gang hver tredje uke ca. Han sa han var såret av å få avvisninger og at han hadde et større behov enn som så, og lurte på hva vi kunne gjøre med dette. Jeg mener ingenting skulle endres i måten vi gjorde ting på, og ingenting er heller endret med sexlivet etter han tok opp dette. Nå har han til og med begynt å avvise meg. Jeg legger merke til at han ofte tar avstand og virker isolert og irritert/sur over lang tid, og i tillegg skal det lite til for å "vippe han av pinnen" når han først er glad. Er dette greit? Skal man akseptere dette? Anonymkode: 87388...a35 Jeg hadde nok fundert på hvorfor du hadde så liten sexlyst, for en gang hver 3. uke er veldig lite i din alder. Så jeg skjønner reaksjonen til typen din, men han kan heller ikke forvente mere sex av deg Dere som har så ulik sexlyst har en del å diskutere.. og det er faktisk det som er utfordringen din, eller kanskje redd for å diskutere med han? 1
Rosagodis Skrevet 11. oktober 2022 #20 Skrevet 11. oktober 2022 Ta en tur til legen og sjekk blodprøver/ hormoner og stoffskifte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå