Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Eller bør man legge slik til side når man har partner?
Gjest Piper Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 Spørs hva du mener som flørting. Jeg går ikke inn for å flørte, men det kan godt være folk oppfatter meg som flørtende. Å bevisst flørte med andre når man er i forhold, blir for meg helt feil og jeg hadde ikke akseptert det av partneren min heller.
Gjest Miloine Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 Å flørte med noen blir forskjellig oppfattet! Det kommer jo ann på hva du leggger i det ordet. Det å snakke, gi en klem og le med en annen en partneren er ikke nødvendigvis flørting! Dette kan være helt uskyldig vennskap. At partneren din liker en gutt eller jente veldig godt som person, betyr jo ikke at vedkommende vil ha sex med denne personen. Man kan da ikke sitte helt apat heller og bare prate med partneren. Dersom det blir noe mer enn bare prat og vanlig vennskapelig hygge har man lov til å reagere.
Ciara Skrevet 1. desember 2005 #4 Skrevet 1. desember 2005 Jeg har ikke noe behov for å flørte med andre enn min samboer. Jeg får nok spenning og bekreftelse i vårt forhold, trenger ikke å søke det ute. Jeg er selvfølgelig likevel vennlig og engasjert i andre mennesker.
Piglet Skrevet 1. desember 2005 #5 Skrevet 1. desember 2005 Jeg synes det er helt ok med (uskyldig) flørting, og gjør det og det samme gjør kjæresten. Piglet
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #6 Skrevet 1. desember 2005 Spørs hva du mener som flørting. Jeg går ikke inn for å flørte, men det kan godt være folk oppfatter meg som flørtende. Å bevisst flørte med andre når man er i forhold, blir for meg helt feil og jeg hadde ikke akseptert det av partneren min heller. ← Samme her!
Nabodama Skrevet 1. desember 2005 #7 Skrevet 1. desember 2005 Jeg synes det er helt ok med (uskyldig) flørting, og gjør det og det samme gjør kjæresten. Piglet ← Hva legger du i begrepet "uskyldig" flørting? Er ikke flørting det samme uansett? Jeg lar være å flørte med andre, men er vennlig og blid. Det holder for meg. Mannen min har aldri vært noen flørt, så han flørter heller ikke med andre.
Gjest Melk Skrevet 1. desember 2005 #8 Skrevet 1. desember 2005 Jeg flørter, både når mannen er tilstede og når han ikke er tilstede. Men jeg danser ikke slow dance og slikt. Sitte på fanget har jeg gjort.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #9 Skrevet 1. desember 2005 Jeg er så jentete at jeg mener jeg kan flørte, menikke han, for jeg vet jo at jeg ikkegjør noe galt
Mossa Skrevet 1. desember 2005 #10 Skrevet 1. desember 2005 Dersom partene er enige om at det er greit å flørte, da er det bare å stå på. Hva man betegner som flørting er veldig individuelt...og jeg mener at man fint kan snakke og være blid og hyggelig uten at det er ment som en flørt. Så man får heller avtale med partneren hva som er flørt, og hvor grensa går...når det er på tide å avslutte flørten!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 1. desember 2005 #11 Skrevet 1. desember 2005 Man kan spöke og le med andre, ha "intern" humor og smile en ekstra gang mot en annen, enn partneren i visse tilfeller, ja - det synes jeg er helt greit! Jeg er slik som person og kan ikke väre bare "tullete"/"fleipete" med min partner. Jeg er slik uten å tenke over det. Han synes det er en del av meg og liker meg som jeg er. Vi har ALDRI värt i noen som helst sjalusidrama. Han flörter også (slik noen sikkert tolker flörtning), tilogmed med mine venninner :-)
Malama Skrevet 1. desember 2005 #12 Skrevet 1. desember 2005 Jeg smiler, ler, spøker og er vennlig. Det er slik jeg er. Jeg flørter ikke. Jeg er vennlig, åpen og naturlig. Noen kan kanskje oppleve min åpne og vennlige oppførsel som flørtete, men det er altså bare meg som blid og vennlig. Bevisst flørting anser jeg som uakseptabelt med andre enn min samboer, så lenge jeg er i et forhold.
Gjest 1111 Skrevet 1. desember 2005 #13 Skrevet 1. desember 2005 Spørs hva du mener som flørting. Jeg går ikke inn for å flørte, men det kan godt være folk oppfatter meg som flørtende. Å bevisst flørte med andre når man er i forhold, blir for meg helt feil og jeg hadde ikke akseptert det av partneren min heller. ← Sier meg enig i denne.
Malama Skrevet 1. desember 2005 #14 Skrevet 1. desember 2005 Spørs hva du mener som flørting. Jeg går ikke inn for å flørte, men det kan godt være folk oppfatter meg som flørtende. Å bevisst flørte med andre når man er i forhold, blir for meg helt feil og jeg hadde ikke akseptert det av partneren min heller. ← Det er igrunnen akkurat et jeg mente å skrive, men jeg ser når jeg leser gjennom at jeg skriver så mye mer rotete, så... ja, det er dette jeg mente.
Gjest Lizzi Skrevet 1. desember 2005 #15 Skrevet 1. desember 2005 Nei det synes jeg ikke at man skal. Men hva er egentlig en flørt da? Jeg går aldri inn for å flørte med noen, men vat at flere menn har misforstått min væremåte... Har måttet tenke nøye gjennom hvordan jeg er og har nok endret meg noe ja... Hadde sambo drevet bevist flørt med andre enn meg så hadde jeg ikke akseptert det. Er nok ganske eiesyk på det området..
Bree Skrevet 1. desember 2005 #16 Skrevet 1. desember 2005 Flørting synes jeg er greit, jeg. Man er da ikke død, heller. En liten flørt kan livne opp tilværelsen, og jeg kunne nok aldri hatt en mann som ikke taklet at jeg kunne flørte litt. Med flørt mener jeg her å skravle, danse (vanlig), smile, gi komplimenter osv. Synes det har noe med intensjonen/seriøsiteten å gjøre, og det ser man veldig fort. Har man det bare gøy, er det flørt. Har man lyst til å gjøre noe mer, er det sjekking og det er ikke greit.
Shagya Skrevet 1. desember 2005 #17 Skrevet 1. desember 2005 Da må du nesten definere hva du anser som flørting Dette vil jo variere fra person til person hva som anses som flørting, og derfor vil jo oppfatningen av hva som er greit og ikke også variere
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 1. desember 2005 #18 Skrevet 1. desember 2005 Flørt som flørt og fleip er helt kurant for oss, og det praktiserer vi begge to. Flørt som har til hensikt å gå et eller flere skritt videre er ikke kurant.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 1. desember 2005 #19 Skrevet 1. desember 2005 Flørt som flørt og fleip er helt kurant for oss, og det praktiserer vi begge to. Flørt som har til hensikt å gå et eller flere skritt videre er ikke kurant. ← Nettopp.
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #20 Skrevet 1. desember 2005 du finner ikke en mer avvisende person enn meg når jeg er i forhold (enten det er kjæresteforhold eller puleforhold eller hvasomhelst)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå