Gå til innhold

Eggløsningstest

Prøver1111

Anbefalte innlegg

Jeg er gått tom for testpinner til min digitale clear blue eggløsningstester. Kan jeg da kjøpe en ny/annen type å teste med den selv om jeg forventer eggløsning i dag/morgen? Jeg vet at de fleste vil vise negativ første gangen. Men hvis jeg da tester med samme urinen på nytt rett etterpå, vil den da ta utgangspunkt i den urinen jeg tester med først? Eller vil den da vise eggløsning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver1111 skrev (58 minutter siden):

Jeg er gått tom for testpinner til min digitale clear blue eggløsningstester. Kan jeg da kjøpe en ny/annen type å teste med den selv om jeg forventer eggløsning i dag/morgen? Jeg vet at de fleste vil vise negativ første gangen. Men hvis jeg da tester med samme urinen på nytt rett etterpå, vil den da ta utgangspunkt i den urinen jeg tester med først? Eller vil den da vise eggløsning? 

Du kan kjøpe ny pakke med samme typen, også bruke den samme monitoren med de nye pinnene. Da vil du ikke «starte på nytt». Gav det mening?😊

Anonymkode: b37c8...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan kjøpe ny pakke med samme typen, også bruke den samme monitoren med de nye pinnene. Da vil du ikke «starte på nytt». Gav det mening?😊

Ja, det var det jeg tenkte at jeg må. For jeg var usikker på om de digitale tar utgangspunkt i den første testen man tar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver1111 skrev (8 timer siden):

Ja, det var det jeg tenkte at jeg må. For jeg var usikker på om de digitale tar utgangspunkt i den første testen man tar?

Ja, det gjør de. Så om du bare kjøper nye pinner som passer til den monitoren så fortsetter du på samme runde. Starter ikke på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...