Prøver1111 Skrevet 10. oktober 2022 #1 Del Skrevet 10. oktober 2022 Jeg er gått tom for testpinner til min digitale clear blue eggløsningstester. Kan jeg da kjøpe en ny/annen type å teste med den selv om jeg forventer eggløsning i dag/morgen? Jeg vet at de fleste vil vise negativ første gangen. Men hvis jeg da tester med samme urinen på nytt rett etterpå, vil den da ta utgangspunkt i den urinen jeg tester med først? Eller vil den da vise eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Del Skrevet 10. oktober 2022 Prøver1111 skrev (58 minutter siden): Jeg er gått tom for testpinner til min digitale clear blue eggløsningstester. Kan jeg da kjøpe en ny/annen type å teste med den selv om jeg forventer eggløsning i dag/morgen? Jeg vet at de fleste vil vise negativ første gangen. Men hvis jeg da tester med samme urinen på nytt rett etterpå, vil den da ta utgangspunkt i den urinen jeg tester med først? Eller vil den da vise eggløsning? Du kan kjøpe ny pakke med samme typen, også bruke den samme monitoren med de nye pinnene. Da vil du ikke «starte på nytt». Gav det mening?😊 Anonymkode: b37c8...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver1111 Skrevet 10. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kan kjøpe ny pakke med samme typen, også bruke den samme monitoren med de nye pinnene. Da vil du ikke «starte på nytt». Gav det mening?😊 Anonymkode: b37c8...673 Ja, det var det jeg tenkte at jeg må. For jeg var usikker på om de digitale tar utgangspunkt i den første testen man tar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Del Skrevet 10. oktober 2022 Prøver1111 skrev (8 timer siden): Ja, det var det jeg tenkte at jeg må. For jeg var usikker på om de digitale tar utgangspunkt i den første testen man tar? Ja, det gjør de. Så om du bare kjøper nye pinner som passer til den monitoren så fortsetter du på samme runde. Starter ikke på nytt Anonymkode: b37c8...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå