AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg reagerer på at tilsynelatende ellers oppegående folk endrer seg til nedlatende mobbere når det kommer til å rakke ned på motstanderlag og dommere. Det er flaut å høre på voksne folk slenge så mye dritt! Og mange av disse sjarmtrollene er foreldre og tenker åpenbart ikke på hvilke holdninger de viderefører. Det er ikke en uskyldig supportergreie når man lirer av seg at dommeren er en blind idiot og at alle spillere på det andre laget er ræva og at supportere til motstanderen er sutrete. Går det ikke an for fotballsupportere å bare heie på eget lag og ikke slenge dritt om dommere og andre lag?? Anonymkode: f9758...896 5
MyMichelle Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg tror ikke det har noe med intelligens å gjøre, heller med flokkmentalitet og kultur. Og på de kampene jeg har vært så er det bare noen få som slenger dritt. Ikke flere enn på de hockeykampene jeg har vært på. 2
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Som med alt annet er det noen gå som ødelegger for andre. Jeg er fotballsupporter og rakker ikke ned på dommer eller motstanderlag.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg kan bli veldig irritert på dommeren. Er mye dårligere dømming. Men jeg roper inni meg 🤣 Anonymkode: 9583e...e68
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg reagerer på at tilsynelatende ellers oppegående folk endrer seg til nedlatende mobbere når det kommer til å rakke ned på motstanderlag og dommere. Det er flaut å høre på voksne folk slenge så mye dritt! Og mange av disse sjarmtrollene er foreldre og tenker åpenbart ikke på hvilke holdninger de viderefører. Det er ikke en uskyldig supportergreie når man lirer av seg at dommeren er en blind idiot og at alle spillere på det andre laget er ræva og at supportere til motstanderen er sutrete. Går det ikke an for fotballsupportere å bare heie på eget lag og ikke slenge dritt om dommere og andre lag?? Anonymkode: f9758...896 Sist jeg var på fotballkamp sa jeg nettopp det uthevede til den ivrigste supporteren som brukte megafon til å virkelig å få dritten spredt utover. (Det han har ropt på kamper har senere blitt tatt opp i lokal media fordi veldig mange har reagert) Jeg ble raskt høvlet ned kan man si, det var jo "bare moro, og dessuten, det som blir sagt her er mye snillere enn det som blir sagt på fotballkamper i Tyskland og England". Det var tydelig at vi hadde ulike meninger om hva som er moro, og at det forsvares med at det er verre andre plasser... det blir bare for dumt. Som @MyMichelle sier handler det om (u)kultur, ikke IQ. Anonymkode: 5d362...159 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg sikter ikke bare til når supportere er på kamp, men også når de diskuterer kamper og resultater og/eller ser kamper i sofaen hjemme. Særlig broren min, i slutten av 30-åra, blir helt neandertaler i fotballmodus. Anonymkode: f9758...896 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Det handler mer om din forståelse av fotball ts. Fotball handler om fest og følelser. Det blir ingen fest om alle bare sitter og smiler og klapper høflig. Det skal være lidenskap og rivalisering. Vi tror ikke vi er i himmelen om laget vårt scorer, men vi ønsker at det skal høres ut slik. Etterpå er vi normale igjen. Anonymkode: ad16e...679 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Går det ikke an for fotballsupportere å bare heie på eget lag og ikke slenge dritt om dommere og andre lag?? Anonymkode: f9758...896 Jeg lurer seriøst på om folk som bruker to spørsmålstegn har lavere IQ enn andre. Anonymkode: ff33b...ab7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 Vålerenga supportere er auto lavt intelligente, narkis/alko missbrukere, rasistiske og gjerne navere/lavlønn. Anonymkode: 43f5d...b72
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer seriøst på om folk som bruker to spørsmålstegn har lavere IQ enn andre. Anonymkode: ff33b...ab7 I noen tilfeller er det folk på 65+. Kjenner en sånn. Lynsmart, men ikke helt tatt inn over seg alle nyansene i elektronisk tekstkommunikasjon. Anonymkode: 50ac9...1c4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg står blant supporterne til et av Norges største fotballag, og det er heldigvis bare et fåtall som kommer med stygge kommentarer. De aller fleste oppfører seg veldig fint og står bare og synger eller kommer med oppgitte sukk innimellom. Anonymkode: 77f38...b51
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vålerenga supportere er auto lavt intelligente, narkis/alko missbrukere, rasistiske og gjerne navere/lavlønn. Anonymkode: 43f5d...b72 Alle sammen? Anonymkode: 137c3...84d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 Forsiktig med å putte alle i samme bås! Fotballsupportere som andre mennesker finnes i alle variasjoner. Det er tøff tone og humor innimellom, men min erfaring (har vært på kamp landet rundt) er at fotballsupportere står sammen når det gjelder uavhengig av lag. For eksempel: https://www.nrk.no/mr/molde-fotballklubbs-tornekrattet-samlar-inn-pengar-til-kreftforeningen-for-magnus-wolff-eikrem-1.16109760 https://www.fotballsupporter.no/qatar/ https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/pA7dv6/fotballverden-slaar-ring-rundt-christian-eriksen-etter-kollaps-jeg-er-utrolig-lettet Anonymkode: 24c7a...49c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): I noen tilfeller er det folk på 65+. Kjenner en sånn. Lynsmart, men ikke helt tatt inn over seg alle nyansene i elektronisk tekstkommunikasjon. Anonymkode: 50ac9...1c4 1) Jeg stoler ikke på dømmekraften til noen som sier "lynsmart". 2) Skjønner ikke argumentet ditt. Vedkommende har da vel vokst opp med vanlige bøker? Man har aldri brukt to spørsmålstegn. Anonymkode: ff33b...ab7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #15 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer seriøst på om folk som bruker to spørsmålstegn har lavere IQ enn andre. Anonymkode: ff33b...ab7 Hold deg til temaet, er du grei. Lag din egen tråd om du har noe du vil ta opp. Anonymkode: f9758...896 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #16 Skrevet 16. november 2022 hvorfor i all verden gidder noen egentlig å kaste bort tiden deres på noen overbetalte sulliker som skal løpe rundt på en gravplass? Anonymkode: ea582...4db
Majott Skrevet 16. november 2022 #17 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.10.2022 den 9.02): Sist jeg var på fotballkamp sa jeg nettopp det uthevede til den ivrigste supporteren som brukte megafon til å virkelig å få dritten spredt utover. (Det han har ropt på kamper har senere blitt tatt opp i lokal media fordi veldig mange har reagert) Jeg ble raskt høvlet ned kan man si, det var jo "bare moro, og dessuten, det som blir sagt her er mye snillere enn det som blir sagt på fotballkamper i Tyskland og England". Det var tydelig at vi hadde ulike meninger om hva som er moro, og at det forsvares med at det er verre andre plasser... det blir bare for dumt. Som @MyMichelle sier handler det om (u)kultur, ikke IQ. Anonymkode: 5d362...159 Som det er sagt av MyMichelle, ren flokkmentalitet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå