AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 hei jeg er litt interessert i bestekompisen til venninna mi. han er super kjekk, men problemet er at han er rar imot meg og andre norske damer. vil ikke generalisere at alle derifra er sånn, det går nesten ikke ann å prate med han, heller andre venninner som er norske har problemer å komme i kontakt med unntak av hu venninna hans jeg har hørt at de folka der ikke liker oss så hvorfor har han det behagelig med henne? blir litt sjalu. har en følelse på at hun ikke kommer til å gjøre meg kjent med han heller hva er deres erfaring med folk fra midtøsten? Anonymkode: 26e77...cd4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Pleide å ligge litt med en fra Gambia, når han ble veldig frustrert kunne han slå til meg, men ellers veldig søt og snill. Han var også veldig velsignet nedentil 😂 Anonymkode: 81290...353 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Dårlig kvinnersyn Anonymkode: 1d0ff...91f 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): hei jeg er litt interessert i bestekompisen til venninna mi. han er super kjekk, men problemet er at han er rar imot meg og andre norske damer. vil ikke generalisere at alle derifra er sånn, det går nesten ikke ann å prate med han, heller andre venninner som er norske har problemer å komme i kontakt med unntak av hu venninna hans jeg har hørt at de folka der ikke liker oss så hvorfor har han det behagelig med henne? blir litt sjalu. har en følelse på at hun ikke kommer til å gjøre meg kjent med han heller hva er deres erfaring med folk fra midtøsten? Anonymkode: 26e77...cd4 Dårlig. kvinne Anonymkode: 3411e...7b1 1
Million Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 Hvorfor spør du oss på KG? Vi kan jo ikke vite det. Hvorfor spør du ikke venninnen din som er venn med han om hvorfor han er sånn? Hun som kjenner han best, har vel en ide om det, enten han har fortalt henne noe selv eller hun har skjønt hvorfor på han. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Hvorfor er du interessert i en som ikke vil snakke med deg og som ikke liker deg? Er utseende det eneste som betyr noe? Anonymkode: 820a4...cce 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor er du interessert i en som ikke vil snakke med deg og som ikke liker deg? Er utseende det eneste som betyr noe? Anonymkode: 820a4...cce Sålenge han er kjekk er det utrolig hvor mange røde flagg man er villig til å overse. Menn er ikke noe bedre. Når Gunnar fra Alvdal blir sammen med undertøy modellen Svetlana fra Belarus. Forskjellen er at når dama havner på krisesenteret er det synd på henne, når Gunnar sitter blakk og dumpet igjen på småbruket blir han latterliggjort Hva var det de trodde skulle skje, begge to setter seg i idiotiske situasjoner. Altså når man med viten og vilje blir sammen med en fyr fra noen av verdens verste kvinnefiendtlig land (google it) så burde man sjekke grundig hvilke holdninger personen har. Anonymkode: 0b311...b87 1 3
Brunhilde Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Pleide å ligge litt med en fra Gambia, når han ble veldig frustrert kunne han slå til meg, men ellers veldig søt og snill. Han var også veldig velsignet nedentil 😂 Anonymkode: 81290...353 Gambia er ikke i Midtøsten! Endret 10. oktober 2022 av Brunhilde 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #11 Skrevet 10. oktober 2022 Hold deg unna dem. Hilsen en fra Midtøsten. Anonymkode: c2f85...4bd 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 10. oktober 2022 #12 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Pleide å ligge litt med en fra Gambia, når han ble veldig frustrert kunne han slå til meg, men ellers veldig søt og snill. Han var også veldig velsignet nedentil 😂 Anonymkode: 81290...353 Gambia er ikke i midtøsten 😆
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 Ja. han var sjalu, utro og voldtok meg når jeg slo opp med ham. Anonymkode: 1aeca...448 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 Han liker venninna di bedre enn deg. Det er ikke så mye verre enn det. Anonymkode: dd5ce...1bf
Rhodiola Skrevet 10. oktober 2022 #15 Skrevet 10. oktober 2022 Ryddet for brukerangrep, avsporing, svar til slettede innlegg i tillegg til diskriminerende og hatefulle ytringer. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #16 Skrevet 10. oktober 2022 Generert er folk fra Midtøsten lite konfliktsky. Så hvis de ikke ønsker kontakt, tar de ikke kontakt. Og de bryr seg ikke om du misliker det. Anonymkode: dd5ce...1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå