Gå til innhold

Mistenker at min romkamerat onanerer med mine klær.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bor i et kollektiv med en annen person, som er en mann. Vi har ikke et seksuelt forhold, men koser litt iblant. Jeg er veldig tydelig på mine grenser og at jeg ikke vil ha sex, da jeg har kjæreste. I det siste har jeg funnet våte flekker på flere av klærne mine etter at jeg har vært ute av huset, og jeg lurer på om kanskje han har "kost" seg med dem. Er veldig fortvilet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, har tatt det opp med han, men han nekter og mener jeg kanskje har sølt noe uten å huske det. Er det mulig å bekrefte om de våte flekkene er fra ejakulasjon? Og kan jeg evt teste dette hos politiet og anmelde? Tusen takk på forhånd.

Anonymkode: e05db...9f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UV lys, da vil sædflekkene lyse opp som ett juletre.

Men ett annet spørsmål? Hva mener du med setningen: Vi har ikke et seksuelt forhold, men koser litt iblant.

Anonymkode: 6c084...1ac

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Koser litt iblant? Hva betyr det?

Anonymkode: 2ec6b...e2c

• Liker 3
Skrevet

hvorfor låser du ikke døren? 

Anonymkode: 1390d...b9e

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! Jeg bor i et kollektiv med en annen person, som er en mann. Vi har ikke et seksuelt forhold, men koser litt iblant. Jeg er veldig tydelig på mine grenser og at jeg ikke vil ha sex, da jeg har kjæreste. I det siste har jeg funnet våte flekker på flere av klærne mine etter at jeg har vært ute av huset, og jeg lurer på om kanskje han har "kost" seg med dem. Er veldig fortvilet og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, har tatt det opp med han, men han nekter og mener jeg kanskje har sølt noe uten å huske det. Er det mulig å bekrefte om de våte flekkene er fra ejakulasjon? Og kan jeg evt teste dette hos politiet og anmelde? Tusen takk på forhånd.

god troll.

Anonymkode: 6d7af...32f

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 hours ago, AnonymBruker said:

Men ett annet spørsmål? Hva mener du med setningen: Vi har ikke et seksuelt forhold, men koser litt iblant.

Hvis vi ser en bra film for eksempel, kan jeg finne på å kose med en kamerat av meg, trenger ikke være noe seksuelt bak det.

Endret av Alltidglad1992
  • Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

hvorfor låser du ikke døren? 

Anonymkode: 1390d...b9e

Godt spørsmål, i og med at dette ikke er min leilighet har jeg ikke noen nøkkel til døra.

Skrevet

Han er betatt av deg. Men hvem i huleste tenkte at det er en god ide å mikse kjønn i ett bofelleskap? Er jo værste honningfelle for hetro menn som finnes..

Anonymkode: 4ab8d...784

• Liker 1
Gjest Raffalayla
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

UV lys? Er da ikke vanskelig å lukte seg frem til et svar.

Skrevet
On 10/10/2022 at 3:47 PM, AnonymBruker said:

Han er betatt av deg. Men hvem i huleste tenkte at det er en god ide å mikse kjønn i ett bofelleskap? Er jo værste honningfelle for hetro menn som finnes..

Anonymkode: 4ab8d...784

Akkurat det der skjønner jeg ikke at skal være noe stress, har bodd i mange bokollektiv i ungdommen og det har aldri vært kun ett kjønn liksom -som regel heller rundt 50/50. Er vel ganske vanlig?

Anonymkode: 2d71b...faf

• Liker 1
Skrevet

Sædflekker som er tørre kjenner du lett igjen. Salt og sprøtt. Lukter og flasser litt. 

Anonymkode: ab35f...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...