AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Hei. Jeg lurer på hvilke hårprodukter som er best for å få denne looken? Har veldig grovt, tykt hår med litt bølger. Saltvannsspray gir god tekstur, men håret blir for matt. Ulike hårkremer, voks og pomade får håret til å bli tungt og flatt. Har også prøvd ulike komboer av de nevnte produkt-typene. Jeg føner alltid håret etter dusj - har testet med og uten volum-mousse. Bruker shampo for volum. Håper noen har tips 😊 Anonymkode: a963b...4b9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Du må ha krøller og fall i håret naturlig. En med slett hår vil ikke få sånne krøller uten føner og rundbørste isåfall men rundbørste blir vanskelig på så kort hår. Vil du ha tips til hva du kan gjøre med akuratt ditt hår så invester i en frisørtime og spør der 😊 Anonymkode: 6fcf0...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg har fall og litt krøll som personen på bildet. Håret mitt er bare tykkere til tross for tynning og mister fort fasongen. Jeg har en lignende klipp. Kjøpte med saltvannspray og voks fra frisøren sist, men får ikke ønsket look. Anonymkode: a963b...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå