AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg holder pÄ med en fyr nÄ. Jeg fant ut i ettertid at fyren, har en kompis som tidligere har prÞvd seg pÄ meg, en jeg overhodet ikke er interessert i. Og dette i tilfeldige sammenhenger.... i en veldig rar kontekst. Bla i Oslo  nÄr jeg har vÊrt ute og gÄtt tur, sÄ har han tilfeldig kommet bort og sjekket meg opp, jeg er sÄklart ikke vand til Ä bli sjekket opp av menn i Oslo, med mindre man er pÄ byen pÄ utested, jeg har ikke problemer med Ä bli kjent med menn, da jeg ser meget bra ut og trent, selvtilliten er helt ok, hÞrer ofte at jeg er svÊrt pen.  Men f.eks han har gÄtt bak meg, masse mennesker bak som gÄr. SÄ kommer han  og legger hÄnda pÄ skulderen og sier: jeg la merke til deg, hva heter du? Jeg har sagt navnet mitt. Og avvist han hÞflig og sagt jeg er ikke ute etter noe, jeg blir sÄklart skremt av sÄnn type atferd at han legger hÄnda pÄ skulderen osv, uten at jeg kjenner han. Men etter 1 mnd eller 2 sÄ mÞter jeg han igjen i Oslo, og da kommer han igjen og sier hei, du ser fin ut. Jeg sier igjen at jeg ikke er interessert, du har sjekket meg opp 1 gang fÞr. Og da sa han ingenting og gikk videre sin vei. Jeg syns han har vÊrt altfor frempÄ pÄ skummelt mÄte. men fyren jeg holder pÄ med nÄ er kompisen hans. Jeg vil unngÄ Ä mÞte han igjen, da det vil bli kleint og rart. Hvordan skal jeg ta det opp med han?? Anonymkode: 59318...9c7
seriousgirl Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Synes du skal fortelle det som det er til han du dater. Han stÞtter deg nok i dette. Og det kan vÊre greit at han vet om det dersom dere brÄtt skulle havne pÄ samme arrangement som denne mannen/kompisen en gang:)
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 HÞres ut som en som har vÊrt pÄ disse teite sjekkekursene eller sett litt for mye pÄ de teite sjekkevideoene pÄ YouTube. Hvis du ser for deg at du og han du dater kan komme til Ä mÞte pÄ kompisen snart sÄ bare si at du har mÞtt han kompisen fÞr fordi han sjekket deg opp pÄ gata og at det virka som han hadde lest The Game sÄ du syns han er litt rar og ubehagelig. Le det litt bort hvis du noen gang skulle mÞte pÄ han via daten din Anonymkode: 26125...214 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ