AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Egentlig hele livet som jeg kan huske har jeg alltid hatt personer jeg blir helt betatt av. Slik at jeg tenker på den personen 24/7. det er gjerne personer som gir omsorg som jeg blir helt besatt av.. jeg lever et vanlig liv med mann og barn. Så veldig plagsomt at jeg alltid skal bli betatt av noen (helst kvinner)… nesten så jeg begynner å bli usikker på min egen legning. Samtidig frister det lite å skulle leve livet med en dame også, så tror liksom ikke det er helt det jeg søker. Hvordan kan jeg unngå å bli så betatt av folk? Det er ikke bare å unngå, det er typisk helsesykepleier, trener til barnet mitt osv, som jeg må ha profesjonelle forhold til 😕 Anonymkode: 1a69c...a1f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Som å lese om meg selv! Innså etterhvert at jeg er bifil og siden jeg ikke kan leve ut den siden av meg selv (gift + barn) føles det ofte sterkt. Har egentlig bare blitt sterkere jo mer komfortabel jeg er med egen legning. Har ingen råd, ville bare si at du er ikke alene. Anonymkode: 93432...2c8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Du skriver at det er personer som viser deg omsorg. Er det noe du har savnet i oppveksten? Eller som du savner i livet nå? Anonymkode: b39a4...fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå