Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til farge på neglelakk til mann?
I allefall ikke sort…det er bare så trist avv

Går det ann å mørk rød eller mørk rod ?Eller blir det farger mer for dere damer…

Anonymkode: 59862...3fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken setting er det du skal ha den i? 

Hvis det er til hverdags så bør du jo finne en farge som matcher resten av deg og stilen din. 

Skrevet

Hvilken som helst farge DU vil 😊

Personlig liker jeg ikke mørk rød på noe kjønn, men hvis du liker det så kjør på! 

Andre farger mine guttevenner ofte har er mørk blå, gul, mørk grønn og lys grønn, lyse blå, lilla, oransje og sort. Ekstra kult hvis du lager litt spill og mønster i det, du kan bruke tannpirker til å lage prikker og streker med en annen farge enn grunnfargen

Anonymkode: 0d390...b17

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Går det ann å mørk rød eller mørk rod ?Eller blir det farger mer for dere damer…

Syns du kan bruke hvilken farge som helst, men  mørke farger er nok det vanligste, liker du rød så lakker du negler røde, det handler bare om å eige det😁syns det er tøft men menn som tørr skille seg litt ut😁

Skrevet (endret)

Hvilken type farge kommer an på hvilken stilen også. Klær, frisyre. Eventuelt bling. Sort er klassisk, safe og kjedelig. En jeg kjenner hadde en slags grønnmetallic lakk i en periode. Tror noen damer vil synes det blir for drøyt med rosa- og rødtoner. Men jeg synes du kan prøve deg fram og finne ut hva du liker. 

Endret av MyMichelle
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Syns det er kult når menn bruker neglelakk🤗

Bruk det du liker selv😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...