AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Så tenkte jeg skulle overaske kjæresten med og være litt nyfrisert til hun kommer hjem ikveld, vi har ikke sett hverandre på 2 uker. Og tenkte jeg skulle være smart og shave litt, beholdt en liten dusk over selve skaftet, men gjorde rent bort på ballene, men nå er de liksom så klamme. Hvordan fikser jeg det? Anonymkode: 1cf46...841
feliek54 Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så tenkte jeg skulle overaske kjæresten med og være litt nyfrisert til hun kommer hjem ikveld, vi har ikke sett hverandre på 2 uker. Og tenkte jeg skulle være smart og shave litt, beholdt en liten dusk over selve skaftet, men gjorde rent bort på ballene, men nå er de liksom så klamme. Hvordan fikser jeg det? Anonymkode: 1cf46...841 Hva mener du med det. jeg barberer meg ofte og har også vokset meg.
Jentegutt Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så tenkte jeg skulle overaske kjæresten med og være litt nyfrisert til hun kommer hjem ikveld, vi har ikke sett hverandre på 2 uker. Og tenkte jeg skulle være smart og shave litt, beholdt en liten dusk over selve skaftet, men gjorde rent bort på ballene, men nå er de liksom så klamme. Hvordan fikser jeg det? Anonymkode: 1cf46...841 Du kan ikke fikse det, normalt at pungen blir litt klamt når den er barbert, pungen blir liggende tett inntil varme lår og undertøy uten hår som mellomlag, da blir det raskere klamt og mer kjønnslukt, sånn er det bare, blir bedre etterhvert, virker som kroppen tilpasser seg litt med tanke på event kløe og klamhet😁finere er det, men tenker du burde tatt alt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Så tenkte jeg skulle overaske kjæresten med og være litt nyfrisert til hun kommer hjem ikveld, vi har ikke sett hverandre på 2 uker. Og tenkte jeg skulle være smart og shave litt, beholdt en liten dusk over selve skaftet, men gjorde rent bort på ballene, men nå er de liksom så klamme. Hvordan fikser jeg det? Anonymkode: 1cf46...841 Det er nå du innser hvorfor det er bedre å ha hår der. Anonymkode: 66109...4c9 4 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #5 Skrevet 10. oktober 2022 Håret er der av en årsak. Anonymkode: 39235...38e 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #6 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Håret er der av en årsak. Anonymkode: 39235...38e Ja. Det er enda ikke forsvunnet med evolusjonen. Det var en tid hvor mennesket var hårete over hele kroppen også. Noen er mer utålmodige enn andre. Anonymkode: 524b2...159
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 10. oktober 2022 #7 Skrevet 10. oktober 2022 Min personlige preferanse er å barbere bort alt hår i underliv. Det synes jeg er best, føles best og føler meg renslig. Hår er seriøst ikke noe sexy, synes jeg. Noen som anbefaler andre måter enn barbering hjemme? Blir jo endel arbeid å holde dette hårfritt..
Voksenmann40+ Skrevet 10. oktober 2022 #8 Skrevet 10. oktober 2022 https://www.sinful.no/pjur-med-after-shave-100-ml?option=55&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=shopping&contain=1&gclid=EAIaIQobChMI0LKtyd_V-gIViNGyCh0F9wAzEAQYASABEgLxC_D_BwE Funker som rakkern! 👍
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #9 Skrevet 10. oktober 2022 Det er sånn det er å barbere seg. Derfor jeg aldri gjør det, håret er der for å lede vekk fukt og svette. Uten hår blir det mye mer fuktig og ekkelt i underlivet og grobunn for bakterier. Er kvinne og hater den klamme følelsen foran og bak i sprekken pluss at det stikker som et helvete i 1,5 uke etterpå før hårene har vokst seg til mykere lengde igjen Anonymkode: 9395b...daf 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #10 Skrevet 10. oktober 2022 Maatte_ha_konto skrev (3 timer siden): Min personlige preferanse er å barbere bort alt hår i underliv. Det synes jeg er best, føles best og føler meg renslig. Hår er seriøst ikke noe sexy, synes jeg. Noen som anbefaler andre måter enn barbering hjemme? Blir jo endel arbeid å holde dette hårfritt.. Man kan vokse hjemme også men anbefaler å gjøre det på salong de første gangene Anonymkode: 9395b...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå