AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #1 Skrevet 9. oktober 2022 Hadde en mistanke om at de som intervjuet prøvde seg på skuespill og jeg tok ikke hintet, og tror jeg falt gjennom, jeg tror de skulle prøve å få fram hvor nysgjerrig jeg er på andre personer, men jeg er aldri personlig med ledere. Men så er jeg ikke helt sikker så jeg kjørte seriøs gjennom hele seansen. Hadde så lyst på denne jobben. Vanligvis når jeg får en jobb sier de det på slutten av intervjuet, lenge siden sist jeg søkte jobb så jeg lurer på om det er slik ennå? Anonymkode: 21174...8c1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Hæ. Jeg har forøvrig aldri fått en jobb i et intervju, har alltid blitt oppringt etterpå. Anonymkode: e8218...944
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 Hos oss sier vi aldri i intervjuet at man har fått jobben, selv om vi er helt sikre på at kandidaten er perfekt. Vi tar alltid en prat etterpå (om vi kun er en som gjør intervjuet snakker vi også med nærmeste kollega). I tillegg sjekker vi som regel alltid referanser. Deretter ringer vi og tilbyr jobb… Anonymkode: 3cd5a...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå